TELE2

TELEFOONNUMMER
1200
bel nu

TELE2 Contact

Op zoek naar Tele2 Contact gegevens? Klantenservice Tele2 geeft alle informatie

Tele2 klantenservice telefoonnummer biedt altijd de beste ondersteuning aan de klanten

Oorspronkelijk komt het telecommunicatie bedrijf uit Zweden. Het werd in 1993 opgericht. Tele2 biedt een aantal telecomdiensten, zoals internet, telefonie, datanetwerk. In 1997 is Tele2 naar Nederland gekomen. Sindsdien biedt Tele2 Contact voor de particulieren en zakelijke klanten complete pakketten met communicatie services. Tevens staat de klantenservice Tele2 altijd klaar om haar klanten zo goed mogelijk te ondersteunen. Sinds 2012 is Tele2 een van de 4G internet netwerk aanbieders in Nederland. Het bedrijf is niet bang voor de concurrentie van de andere grote spelers op de telecommunicatiemarkt, zoals KPN, Vodafone en T-Mobile.

In 2017 hebben Tele2 en T-Mobile bekend gemaakt dat ze gaan fuseren. Tot nu toe de fusie is niet afgerond. Het is wel aangekondigd dat Tele2 een onafhankelijk tak van het concern blijft. Zo kunnen beide bedrijven mobiele en vaste telefonie en andere diensten tegen lage prijzen te gaan leveren.

Er zijn een paar interessante feiten over Tele2 Contact

Het bedrijf streeft ernaar om niet alleen leider te zijn in telecommunicatie sfeer, maar ook in de kwaliteit van deklantenservice.

  • Er zijn meer dan 1,2 miljoen klanten bij het bedrijf;
  • Het jaaromzet in 2017 was 467 miljoen euro;
  • Het totaal aantal medewerkers is rond 1000 mensen;
  • Vanaf 2001 biedt Tele2 een interessante pakket MVNO – Mobile Virtual Network Operator aan.
  • In 2005 is Tele2 eerste aanbieder in Nederland met IPTV geweest.
  • Tele2 is ook  in België en Luxemburg aanwezig geweest maar uiteindelijk werd overgenomen door KPN en Belgacom.

De klanten kunnen Klantenservice Tele2 op verschillende manieren bereiken

Tegenwoordig bestaan er veel mogelijkheden om contact met het bedrijf op te nemen.  Het is mogelijk niet alleen telefonisch maar tevens via online kanalen. Wat belangrijk is dat de klanten kunnen snel en efficiënt ondersteuning krijgen.

Telefoonnummer Tele2 is altijd bereikbaar voor de mensen. De medewerkers van klantenservice tele2 zijn vriendelijk en behulpzaam.  Tevens kunnen de abonnees het bedrijf via andere kanalen benaderen.  Dat kan via een website, e-mail of” mijn Tele2 contact”. Via uw eigen account kunt U makkelijk alle informatie over mobiele en telecom diensten krijgen.

Telefoonnummer Tele2 is te vinden op:

Bent U op zoek naar de recente gegevens van het bedrijf? Check even de volgende mogelijkheden.

Wat er gebeurt als Tele2 storing krijgt?

Werkt Uw mobiel netwerk niet goed of internetverbinding is te langzaam? Het kan zijn dat er technisch probleem is. U kunt het proberen zelf op te lossen. Bijvoorbeeld,  zet het mobiel uit, doe Uw simkaart eruit en weer erin en zet uw telefoon weer aan. Kunt U weer bellen en gebeld worden?  Het probleem is opgelost. Zo niet, dan misschien is er een storing. In dit geval kunt U klantenservice Tele2 bellen. De Tele2 klantenservice telefoonnummer van het bedrijf informeert haar klanten over storingen of geplande werkzaamheden op het netwerk. De informatie wordt snel gepubliceerd op een aparte pagina www.tele2.nl/klantenservice/storingen/. Tevens kunnen de klanten altijd Tele2 nummer bellen om meer gegevens te hebben.

De klanten kunnen telefoonnummer Tele2 klantenservice op de meerdere manieren benaderen

Bijvoorbeeld, U kunt online vragen stellen of gewoon tele2 contact nummer even bellen.

Bel Tele2 klantenservice 020 754 4444.  Het klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Gebruik U een mobiele nummer van Tele2? Bel 1200 vanuit uw nummer.
Facebook  pagina www.facebook.com/Tele2Nederland
Twitter pagina twitter.com/Tele2Nederland
Forum pagina forum.tele2.nl
Postadres voor de schriftelijke communicatie: Tele2 Nederland B.V. Postbus 289 2400 AG Alphen aan den Rijn

Welke vragen kunnen de klanten stellen op Tele2 nummer?

Via Tele2 nummer krijgen de abonnees vriendelijk en snel ondersteuning op de volgende onderwerpen:

  • Factuur bekijken en de uitleg krijgen;
  • Abonnement gegevens aanpassen;
  • De informatie over verhuizing doorgeven;
  • Hoe kan ik vaste telefonie installeren?
  • Hoe kan ik Online TV installeren?
  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling checken?
  • Enz.

Klantenservice Tele2  afdeling doet alles om snel en effectieve ondersteuning te bieden aan de particulieren en zakelijke klanten. Met Tele2 contact kunnen de abonnees het overzicht van hun abonnement de facturen, profielgegevens en de recente informatie over storingen krijgen.

Informatie dienst