Brabants Dagblad

klantenservice
088 - 013 9930
bel nu

Brabants Dagblad Contact

Uitgave-formaat, abonnement-opties van Brabants Dagblad klantenservice. Ontdek Brabants Dagblad contact

De geschiedenis van de Dagblad

Brabants Dagblad is een dagelijkse krant die haar abonnees verschillende publicatievormen biedt Brabants Dagblad contact en ook betrouwbare service ondersteuning Brabants Dagblad klantenservice. Het kantoor van de publicatie bevindt zich te ’s-Hertogenbosch en het wordt verspreid in ‘ s-Hertogenbosch, Tilburg, hun buurten en een aantal delen van Noord-Brabant.

De eerste editie verscheen in 1771 in de vorm van een brochure. Naast landelijk nieuws bevatte de krant nieuws dat voor lokale handelaren interessant zou zijn. De stadskrant werd gepubliceerd op dinsdag en vrijdag. In 1810, toen het gebied onder de Fransen geregeerd werd, was de publicatie verboden, maar al snel hervatte het haar werk.

Vervolgens werd de krant gecombineerd met andere publicaties, maar tijdens de Duitse bezetting, veranderde het haar de naam en thema. Pas in 1959 verkreeg ze de huidige naam en in 2007 veranderde het formaat in een tabloid-editie. Vandaag wordt de krant uitgegeven in digitale en gedrukte vorm (43 cm x 28 cm). De hoofdredacteur is Annemieke Besseling contact Brabants Dagblad.

Welke onderwerpen worden in de krant toegelicht Brabants Dagblad abonnement

De gedrukte, online en digitale versie van de krant redactie Brabants Dagblad behandelen de huidige problemen van zulke regio’s als Den Bosch (Vught), Waalwijk (Heusden), Uden (Veghel), Meierij, Oss, Bommelerwaard, Brabant, Breda, Tilburg en Eindhoven. Allereerst wordt de politieke situatie in de regio’s uiteengezet, evenals de mogelijke manieren om het op te lossen. Incidenten en natuurrampen worden ook in de krant weerspiegeld. Afzonderlijke kolommen zijn gewijd aan sportonderwerpen, met name voetbal.

De publicatie heeft een speciaal culinair gedeelte. Het brengt onder de loep het onderwerp van gezond eten, biedt recepten voor het koken van gezonde gerechten. Chef-koks van beroemde restaurants vertellen hoe je heerlijke gerechten kookt en dele hun geheimen met de lezers. Deskundigen geven advies over gerechten en keuze van dranken die optimaal erbij passen.

Elektronische versies van de publicatie hebben een videogedeelte. Hier vindt u video-interviews, opnames van incidenten, masterclasses van koks en nog veel meer.

Wat zijn de voorgestelde publicatie formaten klantenservice Brabants Dagblad

Eerst moet je een abonnement formaat kiezen Brabants Dagblad abonnement. Er zijn vier opties beschikbaar:

  1. Digitale basisabonnement voor 1,15 euro / week. Bevat een onbeperkte hoeveelheid vers nieuws over geselecteerde onderwerpen.
  2. Digitaal dagblad voor 3 euro / week. Naast de basis abonnement worden ook digitale krant en bijlagen verstrekt, evenals een tegoedbon voor het Fletcher Hotel.
  3. Digitale en gedrukte editie van het weekend voor 4 euro / week. Digitale editie wordt dagelijks aangeboden en wordt op zaterdag afgedrukt. Naast het vorige pakket wordt ook sport informatie verstrekt, evenals BD Magazine en Z en Zo.
  4. Het volledige pakket met de dagelijkse bezorging van een gedrukte publicatie op weekdagen evenals de bulk editie van het weekend.

Contact opnemen met Brabants Dagblad klantenservice

Er bestaat een tal mogelijkheden om een vraag klantenservice Brabants Dagblad te stellen:

Bezorgservice algemeen Dagblad contact

088 – 0561 530

Klantendienst

088 – 013 9930

Online chat

Op elke pagina van de site

Twitter

twitter.com/webcare_bd

Feedbackformulier bd contact

bd.nl/service/contact

mail

Brabants dagblad

tav afdeling Klantenservice

ovv vraag / opmerking

Postbus 90

5680 AB Best

Hoofdkantoor

Veemarktkade 8, 5222 AE, Den Bosch

Wat is het werkschema van de ondersteuningsdienst van Brabants Dagblad contact

Afhankelijk van het gekozen communicatiekanaal met de ondersteuningsdienst bd en informatie, ziet het uurrooster als volgt uit:

Bezorgservice

Maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur, zaterdag van 08:00 tot 13:00 uur.

Klantendienst

Maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur

Online chat

Maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur

Twitter

Maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur

Feedbackformulier

Maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur

Hoofdkantoor

Maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur

Op welke vragen kunt u de antwoorden bij ondersteuning krijgen

Meestal wordt de klantenservice bd-service met de volgende vragen geadresseerd:

  1. Wanneer komt mijn eerste krant bij me aan?
  2. Hoe de verkoop van het Brabants Dagblad in mijn winkel te organiseren?
  3. Ik krijg soms geen krant toe geleverd, wat moet ik doen?
  4. Ik heb mijn voucher nu een week lang niet kunnen krijgen, waarom?
  5. Is het mogelijk om een publicatie in een andere regio te krijgen?
  6. Ik heb een beschadigde krant ontvangen. Wat moet ik doen?
  7. Ik ga voor een tijdje weg, is het mogelijk om de bezorging op een ander adres te regelen?
  8. Ik weet niet of ik een BD-profiel heb en ik wil toegang tot Premium krijgen.
  9. Mijn digitale krant gaat niet open, wat doe ik fout?
  10. Tot welke digitale producten heb ik als abonnee toegang?
  11. Hoe kan ik me abonneren en me afmelden voor nieuwsbrieven en aanbiedingen?
  12. Hoe kan ik een e-mailadres toevoegen of wijzigens?
  13. Hoe een profiel te registreren, profiel en wachtwoord te wijzigen?
  14. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
  15. Waar kan ik mijn abonneenummer vinden en hoe kan ik het aan mijn profiel koppelen?
  16. Wat zijn de Persgroep-profiel voorwaarden?
  17. Heb ik online toegang vanuit het buitenland?
  18. Hoe kan ik een elektronische krant op een computer, laptop, iPhone, iPad, smartphone of Android-tablet lezen?
  19. Kan ik kranten downloaden, lezen, delen en opslaan als offline PDF’s?

De medewerkers van Brabants Dagblad klantenservice staan ook klaar om andere vragen van abonnees te beantwoorden Brabants Dagblad contact.

Informatie dienst