Uitgave-formaat, abonnement-opties van Brabants Dagblad klantenservice. Ontdek Brabants Dagblad contact
De geschiedenis van de Dagblad
Brabants Dagblad is een dagelijkse krant die haar abonnees verschillende publicatievormen biedt Brabants Dagblad contact en ook betrouwbare service ondersteuning Brabants Dagblad klantenservice. Het kantoor van de publicatie bevindt zich te ’s-Hertogenbosch en het wordt verspreid in ‘ s-Hertogenbosch, Tilburg, hun buurten en een aantal delen van Noord-Brabant.
De eerste editie verscheen in 1771 in de vorm van een brochure. Naast landelijk nieuws bevatte de krant nieuws dat voor lokale handelaren interessant zou zijn. De stadskrant werd gepubliceerd op dinsdag en vrijdag. In 1810, toen het gebied onder de Fransen geregeerd werd, was de publicatie verboden, maar al snel hervatte het haar werk.
Vervolgens werd de krant gecombineerd met andere publicaties, maar tijdens de Duitse bezetting, veranderde het haar de naam en thema. Pas in 1959 verkreeg ze de huidige naam en in 2007 veranderde het formaat in een tabloid-editie. Vandaag wordt de krant uitgegeven in digitale en gedrukte vorm (43 cm x 28 cm). De hoofdredacteur is Annemieke Besseling contact Brabants Dagblad.
Welke onderwerpen worden in de krant toegelicht Brabants Dagblad abonnement
De gedrukte, online en digitale versie van de krant redactie Brabants Dagblad behandelen de huidige problemen van zulke regio’s als Den Bosch (Vught), Waalwijk (Heusden), Uden (Veghel), Meierij, Oss, Bommelerwaard, Brabant, Breda, Tilburg en Eindhoven. Allereerst wordt de politieke situatie in de regio’s uiteengezet, evenals de mogelijke manieren om het op te lossen. Incidenten en natuurrampen worden ook in de krant weerspiegeld. Afzonderlijke kolommen zijn gewijd aan sportonderwerpen, met name voetbal.
De publicatie heeft een speciaal culinair gedeelte. Het brengt onder de loep het onderwerp van gezond eten, biedt recepten voor het koken van gezonde gerechten. Chef-koks van beroemde restaurants vertellen hoe je heerlijke gerechten kookt en dele hun geheimen met de lezers. Deskundigen geven advies over gerechten en keuze van dranken die optimaal erbij passen.
Elektronische versies van de publicatie hebben een videogedeelte. Hier vindt u video-interviews, opnames van incidenten, masterclasses van koks en nog veel meer.
Wat zijn de voorgestelde publicatie formaten klantenservice Brabants Dagblad
Eerst moet je een abonnement formaat kiezen Brabants Dagblad abonnement. Er zijn vier opties beschikbaar:
- Digitale basisabonnement voor 1,15 euro / week. Bevat een onbeperkte hoeveelheid vers nieuws over geselecteerde onderwerpen.
- Digitaal dagblad voor 3 euro / week. Naast de basis abonnement worden ook digitale krant en bijlagen verstrekt, evenals een tegoedbon voor het Fletcher Hotel.
- Digitale en gedrukte editie van het weekend voor 4 euro / week. Digitale editie wordt dagelijks aangeboden en wordt op zaterdag afgedrukt. Naast het vorige pakket wordt ook sport informatie verstrekt, evenals BD Magazine en Z en Zo.
- Het volledige pakket met de dagelijkse bezorging van een gedrukte publicatie op weekdagen evenals de bulk editie van het weekend.
Contact opnemen met Brabants Dagblad klantenservice
Er bestaat een tal mogelijkheden om een vraag klantenservice Brabants Dagblad te stellen:
Bezorgservice algemeen Dagblad contact |
088 – 0561 530 |
Klantendienst |
088 – 013 9930 |
Online chat |
Op elke pagina van de site |
|
|
Feedbackformulier bd contact |
|
|
Brabants dagblad tav afdeling Klantenservice ovv vraag / opmerking Postbus 90 5680 AB Best |
Hoofdkantoor |
Veemarktkade 8, 5222 AE, Den Bosch |
Wat is het werkschema van de ondersteuningsdienst van Brabants Dagblad contact
Afhankelijk van het gekozen communicatiekanaal met de ondersteuningsdienst bd en informatie, ziet het uurrooster als volgt uit:
Bezorgservice |
Maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur, zaterdag van 08:00 tot 13:00 uur. |
Klantendienst |
Maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur |
Online chat |
Maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur |
|
Maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur |
Feedbackformulier |
Maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur |
Hoofdkantoor |
Maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur |
Op welke vragen kunt u de antwoorden bij ondersteuning krijgen
Meestal wordt de klantenservice bd-service met de volgende vragen geadresseerd:
- Wanneer komt mijn eerste krant bij me aan?
- Hoe de verkoop van het Brabants Dagblad in mijn winkel te organiseren?
- Ik krijg soms geen krant toe geleverd, wat moet ik doen?
- Ik heb mijn voucher nu een week lang niet kunnen krijgen, waarom?
- Is het mogelijk om een publicatie in een andere regio te krijgen?
- Ik heb een beschadigde krant ontvangen. Wat moet ik doen?
- Ik ga voor een tijdje weg, is het mogelijk om de bezorging op een ander adres te regelen?
- Ik weet niet of ik een BD-profiel heb en ik wil toegang tot Premium krijgen.
- Mijn digitale krant gaat niet open, wat doe ik fout?
- Tot welke digitale producten heb ik als abonnee toegang?
- Hoe kan ik me abonneren en me afmelden voor nieuwsbrieven en aanbiedingen?
- Hoe kan ik een e-mailadres toevoegen of wijzigens?
- Hoe een profiel te registreren, profiel en wachtwoord te wijzigen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
- Waar kan ik mijn abonneenummer vinden en hoe kan ik het aan mijn profiel koppelen?
- Wat zijn de Persgroep-profiel voorwaarden?
- Heb ik online toegang vanuit het buitenland?
- Hoe kan ik een elektronische krant op een computer, laptop, iPhone, iPad, smartphone of Android-tablet lezen?
- Kan ik kranten downloaden, lezen, delen en opslaan als offline PDF’s?
De medewerkers van Brabants Dagblad klantenservice staan ook klaar om andere vragen van abonnees te beantwoorden Brabants Dagblad contact.
Ik woon in Schaijk en heb gisteren een onderscheiding gekregen. Ik wilde vandaag een krant kopen omdat daar foto’s en verdere teksten in staan. Ik ben vandaag in de 2 supermarkten geweest om een bd te kopen maar er was geen enkele op[ voorraad. Men zeiden zelfs dat er een aantal abonnees geen krant ontvangen hadden.
Hoe kan ik nu nog een krant van vandaag de 27ste april krijgen of kopen.
Ik wil een klacht indienen over het advertentiebeleid waar niet gekeken wordt dat een failliet bedrijf KOOPJEDEAL nog steeds advertenties plaatst in BD en zo mensen kan duperen. Ik heb hier een maand eerder ook al melding van gemaakt en tot mijn verbazing staat de advertentie van Koopjedeal weer in het BD. bij de klantenservice zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen. Ik vind dat heel frustrerend en zeer kwalijk dat jullie meehelpen om mensen hun geld afhandig te maken aan een failliet bedrijf en nooit de betaalde artikelen zullen ontvangen!!
Heb een vraag ben rond 50jaar lid van Brabants dagblad en altijd trouw betaald zie dat nieuwe leden zoveel korting krijgen op uw abonnement heb in die 50 jaar nooit iets gehad en zou dus ook graag in aanmerking kunnen komen daar ik hem op het ogenblik erg duur vind graag uw reactie
Ik heb echt te doen met de mensen die met dit weer de krant brengen.
Als ik zie hoe moeilijk dat gaat!!
Petje af hoor!!
In de krant van maandag 19-04-2021 een heel artikel over van Eerd dat hij een huis wil bouwen op zijn grote grond perceel in Heeswijk Dinter . Geweldig dat deze belangrijke mededeling in de pers moet en hoop dat ook dat de gemeente Bern-Heeze geen toestemming geeft. Daar hij het geld verdiend over de ruggen van zijn medewerkers die hij uit mergeld en dat lijkt weer op de tijd van de slaven arbeid. Misschien iets voor Mevr. Simons dan kan ze zich daar aan gaan ergere. Maar echt ik hoop dat men zich goed bedenkt alvorens men de vergunningen afgeeft
en overweegt dat hij nu roept dat de gronden daar rond om heen vrij toegankelijk blijven maar van Eerd kennede
weten we wel beter hij roept dit en doet dat dat .Zo ook met zijn personeel om te mensen te kunnen ontslaan
laat hij de banen vervallen en kunnen ze dan kunnen op een andere baantje inschrijven en wordt je het niet dan vlieg je er gewoon uit. en dat is ook een manier van doen volgens hem . En heeft je hij je er niet uitgegooid .
Mensen denk goed na en laat Jumbo links liggen.