Klantenservice NS

TELEFOONNUMMER
030 751 51 55

NS contact

NS Klantenservice biedt ondersteuning aan. Neem met NS contact voor meer info op

Treinreizigers kunnen hun vragen bij NS klantenservice stellen

In 1938 werd het bedrijf Nederlandse Spoorwegen opgericht. Er waren twee grootste Nederlandse spoorwegondernemingen, de Hollandsche IJzeren Spoorweg-Maatschappij en de Maatschappij tot Exploitatie van Staatsspoorwegen samengevoegd in Nederlandse Spoorwegen (NS). Dat betekent dat NS een bedrijf met eigendom van de Nederlandse volk is.

NS klantenservice is 24 uur bereikbaar voor de klanten. Ze kunnen verschillende vragen, suggesties en opmerkingen aan de medewerkers van klantenservice stellen.

Tevens zorgt klantendienst van NS voor geld retournering aan passagiers. De reizigers kunnen een gedeeltelijke of volledige terugbetaling van de kaartje prijs terugkrijgen als een rit met een half uur of meer wordt vertraagd.

Willen de reizigers meer over NS mogelijkheden weten, kunnen ze met helpdesk van NS contact opnemen.

NS bedekt het grootste stuk van het land, met bijna alle grote en kleine steden. In het algemeen gaan er twee treinen per uur of meer en ongeveer vier treinen per uur tussen alle grootste steden van Nederland: Amsterdam, Rotterdam,Utrecht, Den Haag en Eindhoven. Tevens gebruikt NS de Nederlandse deel van internationale europese spoorwegen.

Een paar inspirerende cijfers over NS service

Nederlandse Spoorwegen ontwikkeld zich in de afgelopen periode heel hard . Het bedrijf is tot een industrieel gigant gegroeid met het net van wegen door het hele land. Tevens is het drukst spoor van de Europe en derde van drukste spoorwegen ter wereld. Ook biedt NS veel werkmogelijkheden aan de mensen aan. Mensen kunnen altijd NS klantenservice bellen voor de recente informatie.

  1. Elke dag zorgt NS voor meer dan 4.800 binnenlandse treinen;
  2. Er zijn 1,1 miljoen reizigers per dag;
  3. NS zorgt voor de schoon milieu daarom gebruikt het bedrijf groene elektrische energie;
  4. In 2017 waren er de klanten tot 80% tevreden met NS diensten;
  5. NS investeert meer dan 300 miljoen euro in nieuwe stations en treinen.

Deze informatie laat even zien hoe hard werkt NS service om de klanten zo best mogelijk te helpen. Er zijn veel NS producten en combinaties van het bedrijf dat de klanten mogen gebruiken.

De reizigers kunnen NS klantenservice bellen voor alle vragen over treinkaartjes, abonnementen of reisplanning

Iedere dag reizen miljoenen mensen met NS treinen door het land en de hele Europa. Gaan met een trein is een snelle en plezierige manier om te reizen. NS heeft het reputatie van betrouwbare en klantgerichte spoorwegbedrijf. De doel van NS is uitstekende diensten te verlenen aan de passagiers. Daarom investeert het bedrijf in het verbouwing van de stations, de veiligheid van de treinen en besparing van energie.

Contact NS helpdesk, als u de trip goed wilt plannen. De medewerker van het bedrijf helpt U graag de tijdschema uitstippelen.

De reizigers of toeristen kunnen met NS service opnemen als ze dagretour willen boeken of een leuke stedentrip bestellen. Want NS biedt ook de interessante dagjes uit om lekker te ontspannen en uitrusten.

De reizigers kunnen contact met NS op de verschillende manieren opnemen

Er zijn verschillende opties om contact met NS te opnemen. Bijvoorbeeld, het is mogelijk met helpdeskmedewerkers chatten via de volgende messengers van sociale media.

Via de website www.ns.nl controleren de passagiers recente gegevens van tijdschema’s, treinkaartjes, abonnementen en storingen op de spoorwegen en andere informatie.

De passagiers kunnen telefoonnummer NS bellen voor de vragen, opmerkingen of suggesties

De reizigers kunnen online of via social media messengers hun vragen stellen of ondersteuning aanvragen of direct telefoonnummer klantenservice NS opbellen.

NS telefoon is 030 751 51 55.

Telefoonnummer NS van klantenservice afdeling werkt 24 uur per dag.

Hoewel het bedrijf ernaar streeft om de beste service aan te bieden, kunnen de klanten soms klachten hebben. Ze kunnen het via contactformulier indienen ns.nl/formulieren/contact.html.

Ook is het mogelijk een brief per post opsturen:

NS Klantenservice

Postbus 2372

3500 GJ Utrecht

Welke vragen en onderwerpen kunnen de passagiers met NS klantenservice bespreken

Er is veel informatie die kan met een medewerker telefonisch besproken worden. Ook kunnen reizigers heel veel informatie en gegevens via meest gestelde vragen pagina opzoeken.

. Bijvoorbeeld:

  1. Hoe koop ik een kaartje online;
  2. Hoe kan in Mijn NS account inloggen;
  3. Wat is de procedure om het geld bij het vertraging terug te vragen;
  4. Ik wil mijn abonnement wijzigen, kan dat?
  5. Waar kan ik de reistijden bekijken?
  6. Mijn treinkaartje is verloren of gestolen, wat moet ik doen?
  7. Mag ik mijn fiets meenemen op trein?
  8. Wat is de Reisplanner en hoe kan ik het gebruiken?
  9. Hoe moet ik omreizen met een andere vervoer als het storing op het spoor is?
  10. Wat is de regeling “geld terug bij het vertraging”?
  11. Enz.

Wat is Mijn NS account en hoe wordt het gebruikt?

De klanten kunnen het kleine icoontje rechtsboven op de webpagina zien: Mijn NS. Wat betekent dat? Dit is de persoonlijk account van reizigers. Met behulp van Mijn NS kunnen mensen makkelijk de route plannen, persoonlijk gegevens wijzigen, de abonnement wijzigen of de adresverandering doorgeven. Om de abonnement te bekijken moeten mensen de optie NS-producten kiezen.

Om de account te gebruiken moet U zich eerst registreren. Ten eerste, alle uw gegevens invullen, wachtwoord bedenken en herhalen en op knop “Aanvragen” drukken. Zo wordt uw persoonlijk account Mijn NS gecreëerd. Nu kunt U via Mijn NS account:

  • Gegevens makkelijk wijzigen;
  • Status van NS – producten, bijvoorbeeld, de abonnementen, even checken;
  • Status van Uw bestelling controleren;
  • Geld terug van het vertraging aanvragen;
  • Facturen bekijken;
  • Enz

Hoe kunnen de reizigers de actuele informatie op het spoor zien?

Helaas, af en toe gebeuren er de vertragingen en storingen op het weg. Hoe kunnen de reizigers de recente informatie er over krijgen? Er is mogelijk direct op de website van NS deze informatie zien ns.nl/reisinformatie/actuele-situatie-op-het-spoor.

Zo kunnen mensen hun reis goed plannen en rekening gehouden met extra tijd voor de omweg.

Hoe werkt Reisplanner van NS?

Nu kunnen mensen makkelijk hun trip uitstippelen met behulp van diverse online instrumenten. Zo weten de reizigers precies de reistijden, de kosten en de beste route. NS biedt de mogelijkheid via de website een reis goed plannen. U moet het adres, station of postcode van afkomst en aankomst invullen, ook de datum van uw trip en de gewenste tijd, en de beste optie wordt aangetoond.

De reizigers kunnen ook voor meerdere opties kiezen, zoals de soort van treinen en de abonnement. Reisplanner laat alle mogelijke wegen zien.

Tevens hebben de reizigers de optie van deur tot deur reizen. Zo kunnen mensen een fiets op het station huren of voor een NS Zonetaxi kiezen. De taxi is een extra dienst van NS. De reizigers kunnen eenvoudig Zonеtaxi via Reisplanner of NS applicatie reserveren. Voor alle vragen kunt U helpdesk even bellen 0900 – 6798294.

Verantwoord reizen met treinen met NS

De doel van NS bedrijf is zo veel mogelijk energie besparen en tevens voor betere milieu zorgen. Daarom reizen de treinen vanaf 2017 op groene stroom. De energie komt uit nieuwe windparken uit Nederland, Scandinavië en België. Op die manier wordt treinvervoer niet alleen milieuvriendelijker maar ook groeit het aanbod op groene stroom.

NS Klantenservice werkt hard om uitstekend dienst aan te bieden. De reizigers kunnen makkelijk met medewerkers van NS helpdesk via de verschillende messengers van sociale media communiceren. Meestal krijgen de klanten de antwoord binnen enkele minuten. Tevens biedt NS contact veel handige tips en adviezen voor de stedentrips en dagjes uit. Hierbij kunnen mensen de beste opties voor de steden reizen bekijken www.nsfavourites.nl NS biedt de leuke combinaties van treinkaartjes en de dagjes uit.

Op zoek naar contactgegevens?