NLE

klantenservice 08-00-46-64

NLE klantenservice

NLE klantenservice: adres, pagina’s in sociale netwerken en telefoonnummer NLE

Nederlandse Energie Maatschappij: elektriciteit voor iedereen

Dit bedrijf is nummer één bij de grootste leveranciers van elektriciteit en aardgas in Nederland. In 2016 begon ze extra televisie diensten aan te bieden. NLE werkt via internet, dus voor communicatie met het centrum NLE klantenservice u hoeft alleen maar te bellen op telefoonnummer NLE,gespecificeerd op de site. U zult geconsulteerd worden over de soorten tarieven en u kunt online een contract tekenen zonder uw huis eens hoeven te verlaten. En gebruik daarna elektriciteit van 1 tot 5 jaar zonder overtollige betalingen!

Het bedrijf is sinds mei 2005 actief op de Nederlandse markt. Het ontvangt elektriciteit van de Scandinavische landen, die het op hun beurt extraheren uit waterkrachtcentrales. De oprichters van het bedrijf zijn zakenmensen Peter Shen en Harald Svinkels.

Welke pakketten biedt het bedrijf aan?

Nederlandse Energie Maatschappij heeft 3 pakketten voor u:

  • Elektriciteit en aardgas voor 1 jaar.
  • Elektriciteit en gas voor 3 jaar.
  • Elektriciteit en gas voor 5 jaar.

Hoe langer de looptijd van het contract, hoe meer geld u bespaart. Het meest voordelige optie – is om een ​​contract te tekenen voor 5 jaar.

Het bedrijf biedt ook een alles-in-één pakket, met vaste en kabel-tv en internet. Pakket houdt in zulke kanalen, als FOX Sports Eredivisie en KPN, evenals Wi-Fi.

Waarom kiezen Nederlanders voor NLE?

U krijgt 7 voordelen door samenwerking met dit bedrijf:

  • Bespaar geld op rekeningen voor elektriciteit en aardgas.
  • U kunt online op de officiële website in slechts 60 minuten een contract sluiten.
  • De mogelijkheid om snel een contract te annuleren bij een vorig leveranciersbedrijf en ermee aan de slag te gaan NLE Energie. Tegelijkertijd houdt de levering van elektriciteit gedurende de verandering van de leverancier nog geen minuut op.
  • Er is een optie voor een dringende aansluiting van elektriciteit en gas.
  • Gebruikers van het pakket “All in One” kunnen in één keer meerdere diensten (televisie, internet) betalen.
  • Klanten krijgen kortingen bij aansluiting. Meer informatie vindt u op de officiële website: nle.nl
  • Mogelijkheid om het contract kosteloos binnen 14 dagen na ondertekening te beëindigen.

NLE Klantenservice: pagina’s in sociale netwerken, adres en telefoonnummers NLE

U kunt op verschillende manieren contact met het bedrijf opnemen:

Wanneer kan NLE nederlandse energie maatschappij contact

De onderstaande tabel toont de dagen waarop u  naar de NLE klantenservice bellen.

Dag van de week / Servicenaam Telefoons 088-7307307, 0800-4664 en 0800-9009 Klantenservice via sociale netwerken of op de site
Maandag 08:00 – 18:00 uur 08:00 – 21:00 uur
Dinsdag 08:00 – 18:00 uur 08:00 – 21:00 uur
Woensdag 08:00 – 18:00 uur 08:00 – 21:00 uur
Donderdag 08:00 – 18:00 uur 08:00 – 21:00 uur
Vrijdag 08:00 – 18:00 uur 08:00 – 21:00 uur
Zaterdag werkt niet 10:00 – 20:00 uur
zondag werkt niet 10:00 – 20:00 uur

Wat vragen de klanten die bellen naar NLE telefoon

Speciaal voor u hebben we 25 vragen gepikt die het vaakst door klanten  aan de klantenondersteuning van NLE Rotterdam gesteld worden. We hopen dat deze vragen u van pas zullen zijn bij samenstelling van uw eigen aanvraag:

  • Waar kan ik informatie over mijn contract vinden?
  • Wanneer kan ik mijn contract naar uw kantoor opsturen?
  • Wanneer moet ik een meteraflezing verzenden?
  • Hoe log ik in op My NLE?
  • Het bedrag voor mijn pakket na registratie is anders dan het afgesproken bedrag. Waarom? En wat moet ik doen?
  • Welk pakket is het meest winstgevend voor de gebruiker?
  • Hoe kan ik het wachtwoord van mijn account herstellen als ik het vergeten ben?
  • Moet ik een contract ondertekenen als ik het al online op de site heb ingevuld?
  • Is BTW alleen voor elektriciteit?
  • Waar kan ik op uw site een persoonlijk account creёren?
  • Hoe lang duurt het contract?
  • Zal er tijdens de loop van het contract een stijging van de prijs voor  elektriciteit zijn?
  • Hebben jullie een partnerprogramma?
  • Wanneer zullen jullie mijn meter aanschakelen?
  • Hoe kan ik het contract verlengen?
  • Hoe kan met contact NLE opnemen, als ik in Frankrijk ben?
  • Kan ik de elektriciteit uitschakelen als ik het land voor 6 maanden verlaat?
  • Vertel me, hoe ik de aanbetaling kan berekenen?
  • Ik heb nog steeds geen rekening voor elektriciteit ontvangen. Tot wie moet ik me richten?
  • Wat is Anna?
  • In de afgelopen drie dagen heb ik stroomuitval ondervonden. Tot wie moet ik me richten?
  • Hebben jullie een Facebook-pagina?
  • Op welke dagen werkt de NLE klantenservice?
  • Waar op de site kan ik telefoonnummer NLE?
  • Hoeveel kost het om dit nummer 088-7307307 op te bellen?

Bel naar de hotline 0800-4664 en stel uw vraag!

Op zoek naar contactgegevens?