Tele2 klantenservice

020 754 4444

Tele 2 contact

Wilt U met Tele2 Contact opnemen?Tele2 klantenservice biedt de ondersteuning aan

Tele2 klantenservice biedt de volle ondersteuning aan de klanten aan

De geschiedenis van Tele2 is in 1993 begonnen. Toen werd het telecommunicatiebedrijf in Zweden opgericht.  Er zijn telecomdiensten, zoals internet, telefonie, datanetwerk worden aageboden. In Nederland werkt Tele2 sinds 1997. Het hoofdkantoor van Tele2 bevindt zich in Diemen. Al meer dan twintig jaar biedt Tele2 aan de klanten, particulieren en zakelijke,  complete bundels met telecommunicatiediensten. Dat houdt in een uitstekend klanten ondersteuning. Daarom staat de Tele2 klantenservice altijd klaar om de abonnees snel, efficiënt en vriendelijk te helpen. Sinds 2012 biedt Tele2 4G internet netwerk aan de internetgebruikers in Nederland. het bedrijf nam een waardige plaats in bij de grote spelers in de telecommunicatie-industrie. Zoals KPN, Vodafone en T-Mobile.

Ook was Tele 2 in Belgie en Luxemburg aanwezig, maar werd door KPN overgenomen. In 2017 hebben Tele2 en T-Mobile geannonceerd dat ze willen gaan fuseren. Hoewel de fusie is nog niet afgelopen. Het is wel bekend dat Tele2 een zelfstandig onderdeel van het toekomstige bedrijf blijft. Zo kunnen beide telecommunicatie organisaties mobiele en vaste telefonie en andere services tegen voordelige kosten gaan aanbieden.

De klanten kunnen met Tele2 contact opnemen op verschillende manieren

Er zijn erg veel wegen om contact met het bedrijf op te nemen. Tele2 heeft een website voor de internet gebruikers ontwikkeld. Daar kunnen ze de recente informatie opzoeken, de antwoorden op veelgestelde vragen lezen en contact gegevens van het bedrijf vinden.Tegenwoordig is ook mogelijk via messengers van sociale media snel contact opnemen. Tevens kunnen de abonnees en de overige klanten gewoon Tele2 klantenservice bellen. Of een email sturen.

Want het is belangrijk dat de klanten krijgen snel  en professioneel ondersteuning.

Tele2 telefoon is op de website en sociale media vermeld en altijd beschikbaar voor iedereen. De medewerkers van Tele2 helpdeskzijn altijd behulpzaam en professioneel.  De klanten kunnen ook een persoonlijk account van de website gebruiken om alle telefoniezaken onmiddellijk online regelen.

Tele2 telefoonnummer is vermeld op:

De recente gegevens en informatie van het bedrijf zijn vermeld op de website en sociale media pagina’s. Daarom kunnen klanten snel en eenvoudig contact met Tele2 opnemen.

Tele2 telefoonnummer is: 020 754 4444.

De klantenservice afdeling van het bedrijf is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur. Als U de abonnee van Tele2 bent, kunt U vanuit uw mobiel nummer 1200 bellen.

Contact Tele2 via volgende online kanalen voor alle bestaande vragen

Tegenwoordig mag iedereen  de beste en eenvoudige manier kiezen om het telefoniebedrijf te benaderen. Behalve internet kanalen zoals sociale media en de website kunnen de abonnees  gewoon Tele2 bellen.

Tele2 Nederland B.V.

Postbus 289 2400

AG Alphen aan den Rijn

Wat is MijnTele2 en hoe kan ik het gebruiken?

Momenteel gebruikt bijna iedereen ter wereld internet. Het biedt veel mogelijkheden om alle zaken eenvoudig, snel en veilig online te regelen. Daarom heeft Tele2 bedrijf een persoonlijk account ontwikkeld. Iedere klant kan inloggen op MijnTele2 account en telefonie zaken makkelijk handelen. Als u een mobiele klant bent, kunt u MijnTele2 account activeren via volgende pagina mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/activateAccount.

Daarna moet u alle stappen even volgen en vervolgens met uw e- mailadres inloggen. Vanuit MijnTele2 hebben de klanten inzicht van de verbruik van de mobiele diensten, kosten, de inzicht van de facturen en de betaalstatus daarvan.

De klanten kunnen Tele2 bellen voor volgende vragen, opmerkingen en suggesties

Als klanten willen overschakelen naar een nieuw tarief, een nieuw abonnement afsluiten of verbinding willen maken met telecommunicatiediensten, kunnen ze veel vragen hebben. De abonnees kunnen met Tele2 contact opnemen om volgende onderwerpen te bespreken.

  • Waar kan ik mijn facturen bekijken en een uitleg krijgen?
  • Hoe kan ik mijn abonnement gegevens wijzigen?
  • Hoe pas ik mijn abonnement aan?
  • Hoe geef ik de informatie over verhuizing door?
  • Hoe kan vaste telefonie geïnstalleerd worden?
  • Hoe is het mogelijk Online TV installeren?
  • Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
  • Hoe annuleer ik mijn bestelling?
  • Hoe activeer ik mijn SIM-kaart?
  • Mag ik online betalen?
  • Wat kost bellen en internetten in het buitenland?
  • Enz

Vergeet niet dat zijn er veel nuttige antwoorden staan op de aparte pagina van veelgesteelde vragen tele2.nl/klantenservice Soms is het sneller en makkelijker de antwoorden op uw vragen zelfs vinden.

Wat maakt Tele2 zo bijzonder?

Het verhaal van Tele2 is twintig jaar geleden begonnen. Toen werd er besloten om de bestaande situatie van de telecommunicatiemarkt af te breken. Het kon toch makkelijker, eenvoudiger en goedkoper gaan. Daarom kwam Tele2 met een nieuwe strategie. Tegenwoordig kunnen mensen zelf kiezen hun mobiele betrouwbare aanbieders en voordelige abonnementen.

Natuurlijk streeft Tele2 om het beste bedrijf in de telecommunicaties sfeer te zijn. Tot nu toe heeft het bedrijf wel een leuke en inspirerende resultaten. Bijvoorbeeld,

  • In 2005 was Tele2 de eerste aanbieder van IPTV in Nederland
  • Vanaf 2001 kunnen de klanten pakket MVNO – Mobile Virtual Network Operator krijgen
  • Er werken meer dan 1000 medewerkers bij Tele2
  • Het bedrijf heeft meer dan 1.2 miljoen klanten.

Uit een onafhankelijk onderzoek blijkt dat Tele2 is de beste mobiele provider in 2018 in Nederland is. Het bedrijf aanbiedt:

  • De goedkoopste onbeperkte pakketten;
  • De snelste en efficiente klantenservice;
  • Ontzettend snel 4-G netwerk.

Tele2 blijft ontwikkelen en doet alles om de beste telecommunicaties aanbieder te zijn.

Aantrekkelijke aanbiedingen van Tele2 voor zakelijke klanten

Tevens heeft het bedrijf interessante aanbiedingen voor zakelijke klanten.  Want Tele2 begrijpt dat een ondernemer moet altijd bereikbaar zijn. Daarom biedt het bedrijf een zakelijk pakket met de mogelijkheid om onbeperkt te bellen en internetten en tevens een accountmanager voor zeer aantrekkelijke prijzen. Ook kunnen zakelijke klanten van volgende bundels kiezen:

  • Zakelijk totaalpakket. Zo kunnen de kleine en grote ondernemingen onbeperkt bellen, internetten en mailen. Tele2 zorgt voor de uitstekende bereikbaarheid.Het gaat om mobiele en vaste telefonie.
  • Zakelijk mobiel pakket. Met dit aanbieding kunnen zakelijke klanten onbeperekt bellen en gebelt worden.
  • Vast- en mobiel integratie. Met dit pakket kunnen de medewerkers van uw zak overal bereikbaar zijn.

Meer informatie en details van zakelijke aanbiedingen kunnen klanten via een aparte pagina bekijken tele2.nl/zakelijk. Zeker kunnen ze contact met klantenservice van Tele2 opnemen voor alle vragen.

Hoe weten de klanten over de storingen op het netwerk?

De klantenservice afdeling van Tele2  laat regelmatig de abonnees weten over storingen of geplande werkzaamheden op het netwerk. Deze informatie is gepubliceerd op een aparte pagina  tele2.nl/klantenservice/storingen/. Het is ook altijd mogelijk helpdesk van het bedrijf benaderen om de informatie over krijgen.  Contact Tele2 voor alle vragen over storingen online of telefonisch.

Tele2 klantenservice is tot snelste service van 2018 jaar uitgeroepen. Dat betekent dat elke klant wordt binnen 13 seconden geholpen. Daarom hoeven mensen niet meer aan de lijn wachten. De klantenservice afdeling doet alles om snel en effectief hulp aan te bieden aan de particulieren en zakelijke abonnees. Neem met Tele2 contact voor alle vragen of opmerkingen betreft vaste en mobiele telefonie of het overzicht van mobiele en internet verbruik, of uw gegevens wijzigingen. Tevens kunnen klanten de actuele informatie over storingen ontvangen via Tele2 chat.

Op zoek naar contactgegevens?