VODAFONE CONTACT

1200

Vodafone klantenservice bellen

Vodafone contact opnemen: naar Vodafone klantenservice bellen

De prestatie van de organisatie en Vodafone helpdesk

Als u de bestelling wil doen of annuleren, de opmerkingen geven, of de consultatie krijgen,  kunt u met de Vodafone contact contacteren, gebruik maar de informatie bij klantenservice: Vodafone klantenservice bellen, Vodafone via social media volgen, Forum bezoeken, My Vodafone gebruiken, etc.

VoDaFone is de afkorting en betekent Voice Data Fone. Hedendaags werkt de mobiele netwerken van Vodafone group in tweeenviertig landen. Het hoofdkantoor van Vodafone Nederland is geplaatst in Maastricht, maar in 2008 heeft Vodafone Nederland nog een hoofdkantoor geopend – deze kantoor is in Amsterdam. Vodafone Nederland is een deel van Vodafone Group, deze groep is populair over de wereld en ook een van de grootste ondernemingen van mobiele telefonie. Het hoofdkantoor van Vodafone Group is in Verenigd Koninkrijk, Newbury.  

Het moederbedrijf – Vodafone Group is begonnen in 1982. 80% heeft Vodafone van zijn echte inkomsten in Europa. Vodafone Amsterdam, Vodafone Maastricht, Vodafone Gouda en andere kantoren werken met de gewone klanten en ook met zakelijke klanten (voor kleine en grote bedrijven). Vodafone klantenservice forum, account My Vodafone op de website, applicatie en andere manieren van Vodafone customer care zijn bereikbaar voor u.

Hoe kunt u naar Vodafone klantenservice bellen en andere opties?

Er zijn te veel andere manieren met de support bij Vodafone een contact te opnemen. Een van de varianten is om de klantenservice via het telefoonnummer te bereiken:

  • Vodafone telefoonnummer is 1200 voor Prepaid klanten – het is gratis via uw mobiel (optie 9 is “direct met een medewerker spreken”
  • Nog een telefoonnummer is 1201 voor mobiel abonnement
  • Via uw vaste telefoon kunt u naar dit nummer 0 800-00 94 bellen
  • Vanuit het buitenland kunt u naar 31 6 54 50 01 00 bellen (opletten: dit klantnummer Vodafone is gratis alleen als u 06-nummer gebruikt, maar anders is het tarief voor bellen vanuit het buitenland)
  • Er is een keuzemenu (met cijfers en varianten) beschikbaar op de website voor uw makkelijk gebruik en comfort

Via de populairste social media (Facebook, Twitter) kunt u ook de contact opnemen met Vodafone helpdesk – daar kunt u de nuttige informatie, vacatures vinden, uw ervaring delen, de ondersteuning krijgen, interessante aanbiedingen en kortingen vinden, over de innovaties lezen:

Wanneer is Vodafone telefoonnummer bereikbaar (en nog over de vacaturen, etc)?

Alle nummers (mobiel, vaste telefonie, vanuit het buitenland) zijn bereikbaar op de werkdagen tussen 08.00 en 20.00 uur, en op zaterdag tussen 08.00 en 18.00 uur. Op deze tijden kunt u direct met een medewerker spreken.

Als u de vreemde emails van Vodafone krijgt, dan is beter om te checken zijn zij valse of niet? (u kunt meer informatie op forum vinden – in Privacy en Veiligheid). Let op en blijf altijd alert: op valse emails zit vaak een schadelijk virus in de bijlage – open deze bijlagen niet.

Op de website kunt u ook de adressen van de winkels vinden dicht bij u, bijvoorbeeld:

  • Kalverstraat 173, Amsterdam
  • Rokin 32, Amsterdam
  • Kinkerstraat 275, Amsterdam
  • Rembrandthof 25, Amstelveen
  • Gedempte Gracht 6, Zaandam
  • Hoogstraat 5, Gouda
  • Centrum Passage 71, Capelle A/D Ijssel
  • Westwaarts 31, Zoetermeer
  • Bagijnhof 34, Dordrecht
  • En nog andere adressen kan u op de website

Als u niet tevreden over iets bent, dan kunt u het Vodafone klachten formulier invullen (kies maar zakelijk of particulier, het onderwerp en dan vul de informatie in – uw gegevens en uw bericht). De reactietijd is binnen 10 dagen.

U kunt zelf de de aanbiedingen kiezen die bij uw past: telefoons, prepaid, sim only.

Er is ook optie om uw toestel te wisselen – Met Vodafone NEXT (u kunt al na vier maanden dat doen tijdens uw contract).

Als u op zoek naar een job bent, dan bezoek deze website: daar kunt u nog testen hebben, de vacatures zien: careers.vodafoneziggo.com (voor trainship, studenten, stages op kantoor of in de winkels). Alle vacatures zijn er bij drie group gedeeld: hoofdkantoor, solliciteren bij de winkels, solliciteren bij de klantenservice. Bij de vacatuur zijn locatie, ervaring, dienstverband en sluitingsdatum gemeld. De taal op deze link kunt zijn in engels veranderd.

De optie van Vodafone thuis klantenservice

Hier kunt u meer opties van Vodafone thuis, My Vodafone account, My Vodafone app, tarieven en simkaarten lezen:

  1. U kunt ook My Vodafone App downloaden op uw telefoon.
  2. Als u njg twijfels over de dekking hebt, kunt u de dekkingskaart gebruiken – vull uw postcode in en check 2G, 3G of 4G internet, bellen en sms’en dekking ook.
  3. U kunt ook gratis You simkaart (standaardtarief of maandbundel) bestellen om meer te weten en testen YOU kaart (prepaid). Op pdf document kunt u alle YOU tarieven bekijken.
  4. Wilt u de account maken bij My Vodafone Mijn Account – eerst kunt u registreren of inloggen (als u al een account hebt) – daar kunt u meer waardevolle informatie over uw abonnement vinden, ook kunt u daar zelf checken of de wijzigingen maken, uw abonnement te verlengen en nog meer additionele opties. Voor supersnel inloggen kunt u QR-code ophalen via My Vodafone App van uw mobiel toestel.
  5. U kunt ook als zakelijke klant de services en klantensupport bij Vodafone hebben – er zijn de diensten voor klein-, midden- of grootbedrijf.
  6. In het geval van uw mobiel toestel na diefstal of verlies moet u dan uw kaart blokkeren snel zo mogelijk. Contacteer met telefoonnummer Vodafone voor de snelste antwoord.
  7. Op de webpagina kunt u ook uw opmerking over de website delen bij “feedback”.
  8. Als u tegoed en verbruik wilt checken, dan kunt u via My Vodafone op de website/ via My Vodafone App checken of via sms (stuur STATUS naar 4000).
  9. Bij de sommige tarieven, pakketten (bijvoorbeeld, Ziggo Sport Totaal, Ziggo Movies & Series L, Ziggo Kids, etc) kunt u Vodafone met Ziggo combineren en extra kortingen hebben. En elk Vodafone Red abonnement gaat u nog korting krijgen.
  10. Bekijk alle voorwaarden voor de consumenten en zakelijke klanten op de website of aanvraag via de klantenservice.

De meest populairste vragen aan Vodafone contact

Sommige vragen en antwoorden kunt u op de website vinden en in het geval dat u nog meer informatie nodig hebt – met de klantenservice contacteren kunt via de diverse varianten van helpdesk Vodafone:

  • Waar kan ik de status nummerbehoud van Vodafone kijken?
  • Ik wil naar internet of naar vaste telefonie overstappen. Wat kan ik in dit geval doen?
  • Wat is mijn opzegtermijn? Waar kan ik checken?
  • Hoe kan ik met Vodafone zakelijk contacteren?
  • Is er Vodafone thuis klantenservice? Hoe kan ik deze klantenservice bereiken?
  • Ik wil meer informatie over Interactieve TV krijgen. Waar is deze informatie beschikbaar?
  • Waar kan ik Wifispots buitenshuis vinden, als ik Ziggo gebruik.
  • Wat ga ik krijgen als ik Alles-in-1 kies bij Vodafone?
  • Welke kortingen zijn beschikbaar voor de klanten?
  • Hoe kan ik naar Vodafone klantenservice bellen?
  • Is mijn telefoon geschikt voor 4G internet? Heeft mijn stad de 4G dekking?
  • Kan ik mijn 4G netwerk vanuit het buitenland gebruiken? Soms heb ik de slechte dekking – wat kan ik doen?
  • Welke aanbiedingen kan de Vodafone raadplegen? Ik wil de telefoon plus abonnement.
  • Hoe kan ik via Vodafone contact mijn abonnement verlengen?
  • Kan ik via de Community van Vodafone een hulp krijgen?

Er zijn de vragen en antwoorden over de diverse onderwerpen die u kunt vinden – kijk maar eerst op de website of op de Community en dan als uw probleem niet opgelost is, kunt u met de medewerker contacteren.

Op zoek naar contactgegevens?