Zilveren kruis Contact

TELEFOONNUMMER
071 751 00 52
bel nu

Zilveren kruis Contact

Met Zilveren Kruis Contact opnemen: alles via Zilveren Kruis telefoonnummer regelen

Zilveren Kruis klantenservice staat altijd klaar voor de klanten met 24/7 ondersteuning

In 1949 werd de Stichting Zilveren Kruis in Woerden opgericht. Vroeger kon niet iedere Nederlander eerste medische ondersteuning krijgen. De mensen met hogere inkomsten moesten ziektekosten zelf betalen. Het Zilveren Kruis contact bood compleet verzekering voor personen met inkomsten boven de inkomensgrens.

Tegenwoordig maakt Zilveren Kruis gedeelte uit van de Achmea Groep. Zilveren Kruis is de grootste verzekeraar van Achmea.

Er zijn de interessante feiten over Zilveren Kruis Contact

  • Een van de grootste zorgverzekeraars in Nederland;
  • Het bedrijf heeft meer dan 3,3 miljoen verzekerden;
  • In 2017 zijn de verzekerden het uiterst blij over online klantenservice.

Mogelijkheden om met Zilveren Kruis Zorgverzekering contact op te nemen

Vandaag kan iedereen met Zilveren Kruis Zorgverzekering contact opnemen. Hebt U vragen over vergoedingen van polis, of de opmerkingen, dan kunt U op meerdere manieren het gesprek met de verzekeraar aangaan.

Zilveren Kruis Zorgverzekering telefoonnummer enklantenservice zijn beschikbaar op:

  • Op de website www.zilverenkruis.nl kunt U alle gegevens over het verzekeraar vinden, zorgsoorten bestuderen en via “mijn zilveren kruis” contact met klantenservice afdeling.
  • De vragen kunnen gesteld worden met behulp van het Zilveren Kruis telefoonnummer, chat, of sociale media, bijvoorbeeld, met Facebook en Twitter.
  • De klanten kunnen inloggen op het persoonlijke kabinet ‘Mijn Zilveren Kruis’.

Er zijn volgende kanalen van Zilveren Kruis Contact voor Uw gebruik

De mensen kunnen altijd de nummers van het verzekeringsmaatschappij gebruiken om in het contact met de assistenten van klantenservice te komen.

  • Zilveren Kruis telefoonnummer is 0900-9674 of + 071 751 00 52 . De klantenservice is beschikbaar van maandag tot/met vrijdag van 8 tot 21 uur. Op zaterdag kunnen de klanten van 10 tot 14.00 uur bellen. Tevens kunt U een e-mail form online sturen of een direct Zilveren Kruis contact chat gebruiken

Vragen die u kunt stellen via Zilveren Kruis telefoonnummer of internet chat

Via de klantenservice wordt de volgende informatie beantwoorden:

  • Ik ben een klant en heb een verzoek over mijn zorgpolis of compensatie?
  • Hoe dien ik de declaratie in?
  • Hoe kan ik betalingsregeling aanvragen?
  • Hoe kan ik mijn zorgpas ontvangen?
  • Wat moet ik doen als ik een klant wil worden?
  • Wat moet ik doen als ik een permissie nodig heb voor transportatie?
  • Enz.

Om snel een antwoord van het verzekeraar te krijgen moet U de volgende keuzes na de welkomstboodschap gebruiken:

  • Toets 1 Als U wilt weten of U een vergoeding terug krijgt;
  • Toets 2 Als U nog een betaling moet maken;
  • Toets 3 Voor alle overige vragen of opmerkingen

Mocht U met de iemand van Zilveren Kruis Klantenservice in het Engels willen spreken toets dan 9.

Als U de declaraties per post willen sturen, er is het address:

Zilveren Kruis

Afdeling Declaratieservice

Postbus 70001

3000 KB Rotterdam

Waarom hebt U “Mijn Zilveren Kruis” Contact nodig?

Bij Mijn Zilveren Kruis Contact kunnen de verzekerden hun gegeven makkelijk bekijken, bijvoorbeeld:

  • Zorg keuzes en declaraties
  • Persoonlijke communicatie
  • De overzichten van Uw financiële situatie

Met behulp van een persoonlijk account Mijn Zilveren Kruis of Zilveren Kruis telefoonnummer kunt U al uw zorgzaken gemakkelijk zelf regelen.

Het team van Zilveren Kruis Klantenservice verzekert hun klanten van de beste zorg. Tevens helpen de assistenten mensen persoonlijke keuzes in de zorg sfeer maken. Daarom kan iedereen altijd een vriendelijk en professioneel advies van Zilveren Kruis Contact afdeling krijgen.

Informatie dienst