Vodafone

Klantenservice
+31 654 50 0100
bel nu

Klantenservice Vodafone

Klantenservice Vodafone helpt met uw telefonie.U kunt Vodafone bellen voor vragen

Klantenservice Vodafone altijd ondersteunt haar klanten aan

Vodafone Libertel B.V. is de tweede grootste mobiele telecombedrijf van Nederland. Eerder heette het Libertel. Vodafone Nederland heeft momenteel 5,2 miljoen mobiele klanten. Het bedrijf exploiteert momenteel één submerk met behulp van het netwerk Hollandsnieuwe die in januari 2011 is gelanceerd.

Vanaf 2008 is Vodafone Nederland gevestigd in Maastricht en Amsterdam en heeft ongeveer 2.800 medewerkers.

De geschiedenis van Vodafone gaat terug in 1995. Toen was Libertel opgericht. Het doel was om te concurreren met KPN.

In 2002 werd Libertel-Vodafone hernoemd tot “Vodafone”. Er kwamen belangrijke wijzigingen in het merkenbeleid van de Vodafone Group. De strategie van Vodafone is gericht op de oprichting van het eerste wereldwijde bedrijf voor mobiele telecommunicatie met een vertrouwde ‘look and feel’ ter wereld.

Voor alle informatie over mobiele telecommunicatie van het bedrijf kunnen mensen altijd met klantenservice Vodafonecontact opnemen. Het is mogelijk op meerdere manieren doen, bijvoorbeeld, via internet communiceren of gewoon Vodafone bellen.

Sommige indrukwekkende cijfers van Vodafone

Vodafone is de tweede grootste aanbieder van mobiele telefonie en netwerk en een van leiders op de telecommunicaties markt. In de afgelopen tijd heeft het bedrijf indrukwekkende resultaten laten zien:

  • Er zijn meer dan 5 miljoen mobiele klanten;
  • Het bedrijf biedt 4G netwerk voor 250 gemeenten in Nederland;
  • Vodafone biedt ook diensten in Internet of Things (IoT);
  • In 2016 is Vodafone met Ziggo gefuseerd

Er zijn verschillende opties om Vodafone klantenservice telefoonnummer op te zoeken

De abonnees kunnen contact met het telecomaanbieder op meerdere wegen opnemen. Bijvoorbeeld via een website, e-mail of messengers van sociale media. Willen mensen persoonlijk met de assistent spreken dat kan ook, gewoontelefoon Vodafone bellen.

  • Belt U met mobiel telefoon? Bel 1201. Helpdesk van Maandag tot met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur bereikbaar. Zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur bereikbaar.
  • Belt U met een vaste telefoon? Bel 0800- 0094. De werktijden van de helpdesk zijn hetzelfde.
  • Belt U vanuit buitenland? Bel +31 654 50 0100

De klanten kunnen alle telefonie zaken zelf via een keuzemenu regelen of met een medewerker van het bedrijf spreken.

Er zijn andere mogelijkheden om contact met Vodafone op te nemen behalve telefoon Vodafone bellen

Zoals werd eerder gezegd zijn er vele manieren om snel en eenvoudig contact met Vodafone helpdesk op te nemen.

Abonnees kunnen Vodafone bellen voor de volgende onderwerpen

Mensen hebben veel mogelijkheden om contact met Vodafone op te nemen. Af en toe is het makkelijke gewoon het bedrijf bellen. Vodafone klantenservice telefoonnummer is vermeld op de website. Hierbij sommige vragen die mensen met een van medewerkers van helpdesk kunnen bespreken.

  • Ik wil een abonnee van Vodafone worden;
  • Hoe wijzig ik mijn adres en andere persoonlijke gegevens?
  • Waar kan ik mijn beltarief zien?
  • Hoe kan ik mijn abonnement bij Vodafone annuleren?
  • Hoe kan ik een nieuwe toestel bestellen?
  • Ik wil mijn factuur online betalen, kan dat?
  • Wat is My Vodafone?
  • Kan ik mijn bestelling terug zenden?
  • Heeft Vodafone aanbiedingen voor zakelijk klanten?
  • Hoe kan ik mijn telefoon online opwaarderen?
  • Enz.

Het is mogelijk met Vodafone thuis contactopnemen

Tegenwoordig kunnen abonnees met Vodafone service op vele wegen contact opnemen. Vodafone customer service zorgt dat de particulieren en zakelijke abonnees krijgen volle ondersteuning en hulp aan. Mensen kunnen met Vodafone thuis contact via My Vodafone, een persoonlijk account ontwikkeld voor de Vodafone abonnees. Ten eerste moeten gebruikers inloggen in de account en daarna alle gegevens, tarieven en facturen in een kik bekijken en controleren. Telefoon abonnement Vodafone is ook vermeld op de website van het telecomaanbieder.

Klantenservice Vodafone is makkelijk te bereiken via telefoon of via messengers van sociale media. Dus voor alle vragen, suggesties of opmerkingen over een abonnement, facturen, tarieven of mobiele bundels of andere diensten van het bedrijf, kunnen abonnees gewoon Vodafone bellen en alle mobiele

Informatie dienst