CAK CONTACT
088 711 4000Wil je met het CAK contact opnemen? Voor zorgvragen bel het CAK telefoonnummer op
Voor alle informatie en vragen over wetten van de overheid kunnen burgers met CAK contact opnemen
De hele maatschappij heeft een groot aantal wetten, voorschriften en regels gecreëerd. Om mensen te helpen hierin te navigeren, werd een openbare organisatie het СAK gemaakt. Dat betekent Centraal Administratie Kantoor. Het CAK is een publieke dienstverlener die zorgt voor de communicatie tussen de overheid en de burgers.
CAK werd een schakel tussen de ingewikkelde regels van de regeling en de gewone burgers. Sommige mensen ontvangen de ondersteuning bij het huishouden, anderen moeten een verklaring van CAK hebben om medicijnen te krijgen. Met behulp van het bedrijf kunnen mensen hun weg vinden binnen de regelingen, de loketten in het gebied van zorg, welzijn en sport. Tevens helpt CAK mensen die buiten het Nederlands zorgstelsel vallen.
Wilt U meer over de mogelijkheden van het bedrijf weten , kunt u met CAK contact opnemen. De medewerkers van CAK beantwoorden al uw vragen. Het CAK telefoonnummer staat op de website van het bedrijf en ook de sociale media pagina’s vermeld.
Wat is CAK Den Haag missie?
De burgers moeten verzekerd zijn dat ze correcte informatie van de overheid op tijd ontvangen. Dat hun alle vragen en verzoeken correct, helder en tijdelijk beantwoordt worden. Daarom zorgt de publieke dienstverlener over de transparantie van wet en regels uitvoering. Zo ziet het CAK haar missie. Het bedrijf stelt de klant als een centraal punt van het uitvoering. Mensen krijgen eenvoudige en begrijpelijke informatie. Het CAK streeft de bijdragen van de zorg zaken wat eenvoudige en betaalbaar maken. Zo kan iedereen nodige zorg en ondersteuning krijgen. Dus contact CAK voor alle zorg vragen.
Hoe kunnen burgers contact met CAK opnemen?
Het CAK biedt vele verschillende manieren om contact met het bedrijf opnemen. Ten eerste is het mogelijk voor de internetgebruikers alle informatie op het website te lezen. Ook kunnen ,mensen via sociale media messenger met een medewerker van klantenservice communiceren. CAK telefoon is ook vermeld op de website en sociale media pagina’s.
- Algemeen CAK Nederland telefoonnummer: 088 – 711 4000
- CAK telefoonnummer voor maatschappelijke ondersteuningis: 0800 – 1925
- CAK nummer voor langdurige zorg en beschermd wonen is: 0800-0087
- CAK nummer voor de medicijnen op reis: 0800-2108
- De klantenservice is beschikbaar van 08:30 tot 17:00 uur tijdens werkdagen.
- Website: hetcak.nl
- Twitter pagina: twitter.com/cak_webcare
- YouTube: youtube.com/user/hetcak
- LinkedIn: linkedin.com/company/het-cak
- Ook kunnen de burgers een e-mail online opsturen: hetcak.nl/over/contact/contactformulier
Wilt U langskomen op het CAK Den Haag kantoor? Dat kan op een afspraak gebeuren. Vergeet niet uw paspoort of een andere identiteitsbewijs meenemen, want U moet zich identificeren.
Prinses Beatrixlaan 7
2595 AK Den Haag
De medewerkers van het CAK staan U graag te woord. Dus twijfel niet en maak telefonisch een afspraak voor het bezoek.
Welke onderwerpen kunnen met CAK telefoonnummer besproken worden?
De burgers kunnen altijd hun vragen en opmerkingen met het bedrijf bespreken. Voordat kunnen ze gewoon CAK bellen. Tevens kunt iedereen de meest gestelde vragen zelf op de pagina www.hetcak.nl/vragen doorlezen.
- Wat is CAK?
- Waar kan ik het CAK contact vinden?
- Hoe wijzig ik mijn gegevens?
- Hoe vraag ik een aanpassing van eigen bijdrage aan?
- Hoe vraag ik een betalingsregeling aan?
- Wat moet ik doen als ik meerder soorten zorg ontvang?
- Hoe kan ik automatisch mijn bijdrage betalen?
- Hoe kan ik een klacht indienen?
- Hoe kan ik een bezwaar indienen?
- Wat is een verschil tussen een klacht en een bezwaar?
- Hoe kan ik medisch noodzakelijke zorg krijgen als ik onverzekerd ben?
- Wat is Mijn CAK?
- Enz
Wat is Mijn CAK en hoe kan ik het gebruiken?
Mijn CAK is uw persoonlijk account.Met behulp van dit kunt U makkelijk al uw zorgzaken regelen. Bijvoorbeeld, al uw transacties zien, uw gegevens en rekeningnummer laten wijzigen of aanvragen van automatische incasso. Om Mijn CAK account te gebruiken moet U eerst zich registreren.
Nu is het mogelijk Mijn CAK account te gebruiken voor:
- de regeling Wet maatschappelijke ondersteuning;
- de regeling Wet langdurige zorg
Waarom is feedback van klanten zeer belangrijk voor het CAK?
Het CAK streeft naar optimale dienstverlening aan de klanten. Daarom is zo belangrijk feedback van klanten ontvangen. Als de klant duidelijk en eenvoudig zijn zorg zaken kan regelen met behulp van CAK, dan de missie van het bedrijf is compleet. Om hun reactie en feedback aan het bedrijf te geven kunnen de klanten aan het klantenpanel deelnemen. Om dat te doen moeten ze zich eerst aanmelden via een aparte pagina www.hetcak.nl/over/praat-mee.
Het CAK zou graag willen volgende informatie van de klanten ontvangen:
- Naam en de geboortedatum van de klant;
- Hoe regelt de klant zijn zorg zaken: via het CAK of een andere dienstverlener?
- Het contactgegevens van de klant, zijn telefoonnummer, bijvoorbeeld.
Alle informatie kunnen mensen via klantenpanel@hetcak.nl sturen naar het bedrijf.
Het CAK helpt U zakelijk zorg zaken doen
Het CAK biedt ook dienstverlening aan zakelijke klanten. Met ondersteuning van CAK kunnen zakelijke klanten:
- correcte tarieven en parameters invoeren;
- helder antwoorden en inzicht in zorgzaken en gegevens;
- tijdelijk en snel aanleveren Wmo gegevens;
- klanten voorlichten over de einige bijdragen Wmo en Wlz;
- eigen bijdrage correct berekenen;
- een correcte maatregelen nemen betreft wanbetalers.
Wilt U een verschil in de wereld maken? Kom bij het CAK werken
Er zijn mensen die zoeken iets meer dan gewoon een nieuwe baan. Ze willen wel een verschil maken, een beetje wereld veranderen en beter maken. Dan het CAK is de juiste plek. Want bij het CAK staat de klant centraal. Het bedrijf regelmatig zoekt nieuwe collega’s in de verschillende afdelingen. Samen maken de medewerkers van CAK een goede dienstverlening aan de klanten in de wereld van zorg. Wat echt leuk is dat iedere burger van Nederland is een klant van CAK. Want iedereen krijgt vroeger of later iets met het CAK te maken. Mensen moeten eigen bijdragen betalen of medicijnen op reis ontvangen. Er komen ook altijd nieuwe opdrachtgevers. Toch blijft de ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport de oudste zakelijke klant van het CAK. Daarom is zeer belangrijk om helder en duidelijk diensten te verlenen. Meer informatie over het werken bij het CAK kunt U op een aparte website zien: werkenbijhetcak.nl.
Maatschappelijk activiteiten van het CAK
Het CAK heeft al jaren heel actief sociale positie. De organisatie werkt veel met fondsen, volunteers en vrijwilligersorganisaties. In maart 2017 heeft Het Oranje Fonds de grootste vrijwilligersactie NLDoet georganiseerd. Het CAK heeft bij het actie graag geholpen. Bijna honderd collega’s van CAK hebben bij verschillende zorginstellingen de handen uit de mouwen gestoken: kamers van bewoners opgeknapt, met bejaarden gewandeld, met de lunch geholpen, enzo.
Het CAK is een publieke dienstverlener. Daarom staat het bedrijf ook in de midden in de samenleving van een menselijke en professionele manier. Dus doet het CAK graag een stapje verder voor de klanten.
Vanaf het begin in 1968 beschrijft het CAK zich als een publieke dienstverlener die proactief communiceert met inwoners van Nederland. Het bedrijf helpt ingewikkelde regels en wetten over zorg en welzijn naar begrijpelijk en menselijk taal vertalen. De klanten krijgen een eenvoudige en transparante verklaringen betreft eigen bijdragen. Voor alle vragen en uitleg kunnen de burgers met CAK contact opnemen. Het kan via internet gedaan worden of gewoon CAK telefoonnummer bellen.