VODAFONE

klantenservice nummer
+31 654 50 01 00
bel nu

Vodafone Telefoon

Wanneer kunt u bellen naar Vodafone telefoon: uurrooster van Vodafone klantenservice nummer

Welke diensten levert het bedrijf?

Het bedrijf werd in 1984 in het VK opgericht en werd in eerste instantie genoemd Racal Telecom ltd. De eerste oproep werd gedaan op 1 januari 1985. In 1991 werd de onderneming omgedoopt tot Vodafone Group. Om het tariefplan van deze mobiele operator te bestellen, belt u de klantenservice op Vodafone telefoon. Alle contacten van het bedrijf, inclusief mobiel Vodafone klantenservice nummer, vindt u in dit artikel.

Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Newbury (Newbury) Berkshire (Berkshire), Engeland. De functie van voorzitter van de raad van bestuur is Gerard Kleisterly (Gerard kleisterlee), CEO – Vittorio Colao (Vittorio Amedeo Colao). Begin 2014 bood het bedrijf mobiele diensten aan 434 miljoen klanten in 30 landen. Onder hen zijn Nederland, Duitsland, Italië, Griekenland, Albanië, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, de Tsjechische Republiek, Hongarije, Roemenië, Oekraïne en andere landen.

In 2015 bedroeg de omzet van het bedrijf 42,440 miljard pond en de bedrijfswinst – 1,967 miljard pond. Het bedrijf staat op de 40e plaats van ‘s werelds grootste beursgenoteerde bedrijven in de Forbes Global 2000-ranglijst.

Het bedrijf verkoopt mobiele telefoons en smartphones, sim-kaarten, vaste telefoniediensten, kabeltelevisie en 4G-internet pakketten.

Welke tarieven heeft deze mobiele operator?

Het bedrijf biedt mobiele tarieven voor contracten van 1 en 2 jaar. Beide soorten tarieven zijn onderverdeeld in 2 types:

  • Red ESSENTIEEL. Inclusief 3 GB 4G-internet en onbeperkt bellen naar mobiel.
  • Red samen & Red Together Extra. Bevat 80 GB 4G internet plus onbeperkt bellen en sms’en.

Het bedrijf ontwikkelde ook een speciale service “Alles-in-1”. Het omvat:

  • Snel internet (snelheid 400 Mbps).
  • Kabel-tv Ziggo GO.
  • Extra sportkanalen Ziggo Sport.
  • Goedkoop bellen naar vast en mobiel.

Welke voordelen biedt het bedrijf?

Als u besluit om het tariefplan van deze operator aan te sluiten, ontvangt u 4 voordelen:

  • De mogelijkheid om een ​​smartphone, iPhone of simkaart online te bestellen zonder het huis te verlaten.
  • Het bedrijf biedt kortingen op mobiele telefoons en de mogelijkheid om goederen in delen te betalen gedurende maximaal 24 maanden.
  • Met de “Alles-in-1” -service kunt u 4 soorten mediaproducten tegelijkertijd ontvangen: televisie, internet, mobiele communicatie en vaste telefonie. Voor alle 4 services die u via één account kunt betalen, hoeft u geen tijd te besteden aan het betalen voor elke service afzonderlijk.
  • Vodafone zakelijk klantenservice en voor loyale gebruikers – 6 dagen per week beschikbaar. Voor een gedetailleerde uurrooster, zie sectie 5 van het artikel en alle contacten van het bedrijf – in sectie 4.

Vodafone zakelijk contact en gewone gebruikers: adres, pagina’s in sociale netwerken, site en Vodafone telefoon

Hier vindt u alle contacten van het bedrijf:

De uurrooster van Vodafone klantenservice zakelijk en Vodafone nummer voor oproepen per GSM

In de tabel vindt u het werkschema van de 1201 hotline (voor oproepen van een mobiel) en een van de mobiele communicatie salons op Ferdinand Bolstraat 94, 1072 LN Amsterdam:

Dagen van de week

Hotline 1201-schema

Mobiele showroom-dienstregeling op Ferdinand Bolstraat 94, 1072 LN Amsterdam

maandag

08:00 – 20:00 uur

12:00 – 18:00 uur

dinsdag

08:00 – 20:00 uur

09:30 – 18:00 uur

woensdag

08:00 – 20:00 uur

09:30 – 18:00 uur

donderdag

08:00 – 20:00 uur

09:30 – 20:00 uur

vrijdag

08:00 – 20:00 uur

09:30 – 18:00 uur

zaterdag

08:00 – 18:00 uur

09:30 – 18:00 uur

zondag

Werkt niet

12:00 – 17:00 uur

Let op. De telefoonnummers 0800-0094 en +31 654 50 01 00 werken in dezelfde modus als de hotline 1201.

Welke vragen stellen de gebruikers wanneer ze bellen naar de Vodafone klantenservice nummer?

Elke dag willen gebruikers van deze mobiele operator neem contact Vodafone from mobile en een vraag stel. Ze kunnen verduidelijken wanneer u een betaling voor het tariefplan moet doen, of hoe u het pakket mobiele diensten kunt wijzigen. We hebben 25 veelgestelde vragen opgehaald om het u gemakkelijker te maken uw bericht te vormen:

  • Wat moet ik doen als mijn sms de geadresseerde niet heeft bereikt?
  • Hoe mobiel internet opzetten?
  • Hoe kan ik MMS instellen vanaf mijn smartphone?
  • Hoe kan ik mijn bonus account gebruiken?
  • Hoe abonnee van uw mobiele operator worden?
  • Vertel me, is mobiele dekking gedekt in Utrecht (Utrecht)?
  • Hoe het tariefplan wijzigen?
  • Hoe gebruik je de telefoon tijdens roamen?
  • Welk nummer kan ik klantenondersteuning vanuit het buitenland bellen?

Vertel me het telefoonnummer vodafone klantenservice zakelijk

  • Hoe snel zal ik mijn simkaart ontvangen?
  • Waar kan ik informatie vinden over mijn tariefplan?
  • Hoe roaming-service activeren?
  • Wat is een handsfree headset?
  • Kan ik mijn tariefplan wijzigen van duurder naar goedkoper?
  • Biedt u mobiele diensten op krediet?
  • Vertel me alsjeblieft vodafone nummer voor nieuwe abonnees.
  • Hoe online geld te storten zonder van huis te gaan?
  • Waar kan ik de historiek van de replenishment-transacties van mijn mobiele telefoon bekijken?
  • Hoe kan ik het account van een andere abonnee aanvullen?
  • Heeft u kortingen op tariefplannen?
  • Waarom staat er geen geld op mijn account? Ik heb het gisteren net toegevoegd. Waar kan ik contact opnemen over dit probleem?
  • Hoe vul je het account contant aan via de terminal?
  • Gisteren belde ik Vodafone telefoon, maar wachtte niet op een antwoord. Heeft dit te maken met het feit dat gisteren kerstmis was?
  • Vertel me alsjeblieft Vodafone klantenservice nummer in Amsterdam.

Bel de hotline van 1201 en ontvang antwoord op al uw vra.

Informatie dienst