Stel je vragen bij Canaldigitaal Klantenservice. Neem met Canal Digitaal Contact
Canal Digitaal Contact biedt mensen leuke televisie ervaring aan
Canal Digitaal is een aanbieder van televisie diensten in Nederland. Vanaf het begin de naam van het bedrijf was Canal+. De klanten kunnen het aanbod van kabeltelevisie en interactieve televisie van Canaldigitaal Klantenservice gebruiken. Via satellieten krijgen de abonnees niet alleen Nederlandse maar ook buitenlandse kanalen. Bij Canal Digitaal Contact zijn de medewerkers dol op televisie! En willen meer spannende programma’s en films met de kijkers uitdelen. Meer dan 15 jaar levert het bedrijf de beste televisie producten aan hun abonnees.
De bijzondere zenderaanbod van canaldigitaal klantenservice
Het bedrijf werkt hard om alle behoeften aan de klanten te voldoen. Bijvoorbeeld, voor de thuiszitters is er een interessante pakket vol van leuke gezellig films en programma’s. sommige abonnees reizen veel of zelf wonen in het buitenland. Toch kunnen ze ook hun favoriete programma’s volgen dankzij het aanbod van het bedrijf. En voor de vakantiegangers bestaat er een vakantie tv pakket. De klanten kunnen gewoon canal digital telefoonnummer bellen en gewenste tv- pakket kiezen.
De abonnees kunnen canaldigitaal telefoonnummer op vele manieren opzoeken
Er zijn vele verschillende mogelijkheden om contact met het bedrijf op te nemen. Vandaag willen mensen snel en vriendelijk geholpen worden. Daarom kunnen de abonnees gerust canal digitaal bellen. Zo ontvangen ze alle gegevens over tv-pakketten,verschillende ontvangers,de tv via internet.
Canaldigitaal telefoon is beschikbaar voor iedereen. Vriendelijke medewerkers van klantenservice canaldigitaal helpen de klanten zo spoedig mogelijk en zeer efficiënt. Mocht U contact canaldigitaal online willen opnemen? Het kan via het website,of social media, messengers of bij een e-mail of via persoonlijk account Mijn Canal Digitaal. Dankzij toegang tot uw eigen account kunt U makkelijk het overzicht van uw abonnement hebben. Hier kunt U alle gegevens doorgeven, wijzigingen maken en informatie aanpassen.
Telefoonnummer canaldigitaal is makkelijk te vinden op:
De recente informatie van de aanbieder is vermeld online. Hierbij kunt U volgende mogelijkheden vinden.
- Op de website canaldigitaal.nl is er veel helpvol informatie over televisie via internet, satelliet tv, tv-pakketten en nog meer anders.
- De abonnees kunnen zelf de antwoorden op de veelgestelde vragen op www.canaldigitaal.nl/klantenservice lezen.
- Op een pagina www.canaldigitaal.nl/klantenservice/meldingen-en-storingen kunnen de abonnees de recente meldingen over storingen vinden.
Er is veel kanalen om canaldigitaal klantenservice te benaderen
Het is mogelijk om alle vragen stellen, opmerkingen doorgeven, e-mail sturen of telefoonnummer Canaldigitaal opbellen.
- Canaldigitaal telefoonnummer is 088-0038555. Het klantenservice van Canal Digitaal is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur
- Vanuit buitenland is het mogelijk volgende canaldigitaal telefoonnummer gebruiken: 0031(0)88-0038555
- Facebook pagina facebook.com/canaldigitaal
- Twitter pagina twitter.com/canaldigitaal
- Het webcare-team is altijd klaar om alle vragen via Messenger beantwoorden.
- De abonnees kunnen een contactformulier online invullen: www.canaldigitaal.nl/klantenservice/contact.
Welke vragen kunnen de abonnees oplossen als ze naar canal digitaal bellen?
De klantenservice afdeling staat altijd klaar om alle vragen van de abonnees te beantwoorden. Er zijn ook de handleidingen voor mensen die satellietontvangers willen installeren. Tevens kunnen de klanten zelf de antwoorden op veelgestelde vragen pagina opzoeken.
- Hoe kan ik mijn abonnement bekijken;
- Welke installatie heb ik nodig;
- Ik wil mijn gegevens wijzigen;
- Hoe kan ik mijn abonnement bij Canal Digitaal opzeggen?
- Waar kan ik mijn facturen zien?
- Hoe kan ik de nota betalen?
- Wat zijn de abonnementskosten?
- Enz.
Hoe kunnen de abonnees makkelijk en veilig betalen?
Tegenwoordig waarderen mensen snelle en veilige manieren om online betaling te maken. Dit scheelt veel tijd. Daarom biedt Canal Digitaal een aantal moderne en beveiligd betalingssystemen.
- Paypal;
- Mastercard;
- Maestro;
- Visa;
- iDeal.
Canaldigitaal klantenservice afdeling doet alles om vriendelijk en effectieve ondersteuning te bieden aan de abonnees. Neem met canal digitaal contact op en ontvang alle informatie over tv-pakketten, abonnementskosten, bijzonder mogelijkheden die het bedrijf aanbiedt voor de tv- liefhebbers.
Waarom bekomen wij geen Nederlands Radiozenders binnen?Smartcard 12857154243751
Ik wil canal digitaal betalen de banknummer klopt niet, NL38rabo0340156740 geeft aan bankrekening is niet canal dat heb 50 keer geprobeerd niets. de banknummer behoort g 7 toe hoe kan dat. het is voor mij belangrijk omdat ik allen canal digitaal heb en dus heb ik geen tv zenders ook SBS 6 en andere zenders. ook wat ik probeer op http://www.canaldigital.nl/betalen werkt ook niet
Abonnee: 88061853
Waarom heeft u mijn maandelijkse bedrag – € 20,95 – zomaar op € 24,95 verhoogd?
Daarbij heb ik aan 3 nederlandsse zenders (NPO 1,2,3) meer dan genoeg!
Garage antwoord.
Arend Klompmaker
Ik heb een vraag hoe te handelen; 11/12 jaar geleden als nederlander wonend net over de grens in belgie lid geworden van CanaalDigitaal. Dit kon officieel toen niet maar mijn dealer is in Zundert en mijn vriend woont in Baarle Nassau en ik heb steeds via mijn eigen rekening Rabo170603059 via automatische incasso betaald en nog steeds. Ik heb echter begrepen dat die situatie er niet meer is en dat ik gewoon rechtstreeks bij U kan inschrijven dwz dat ik nu gewoon een verhuisbericht kan doorgeven en dat zou ik graag willen doen. Het lidmaatschap stat op FWA Laurijssen Molenstraat 20 5111CE Baarle Nassau Nederland , dit dient te worden Th.J.M GRaban Merelstraat 5 B 2321 Meer/Hoogstraten te Belgie , automatische incasso staat al op Graban en ummer is ook bekend.
Dus mijn verzoek ik is dit in werking te stellen cq overschtijven en mij dit te bevestigen.
abonnenummer is 8422167. Ik betaal per maand 37,95 en 14,95 aan kosten
grt en nog een prettige dag
Theo Graban mob +32 474 131 0896
Beste meneer Graban. Bent u soms marinier? Veel taalvauten namelijk!
ik zit nu al bijna 3maand zonder ontvangst van de nederlandse zenders en ik betaal maandelijks mijn abonnement
er staat te lezen uheeft geen rechten voor deze zender (k507) waarom??????
ik krijg een rekening van 53.05 terwijl ik nog niks heb gezien via Canaal Digitaal ?
eerste maand gratis ?????