Energiezaken regelen met Oxxio contact. Bel Oxxio telefoonnummer voor meer info
Contact Oxxio biedt volle ondersteuning aan haar klanten op verschillende en innovatieve manieren
Vanaf jaar 2000 werkt Oxxio op de energiemarkt van Nederland. Toen waren er twee ondernemers die dachten dat energie kon makkelijker en goedkoper geleverd worden. Dankzij hun visie levert het bedrijf groene stroom, energie en gas aan de nederlandse particulieren klanten. Ook doet Oxxio alles om lagere energiekosten aan te bieden. Het bedrijf heeft een klein team maar werkt hard om alle zaken snel, efficiënt en persoonlijk te regelen. Speciaal voor de klanten heeft Oxxio een applicatie ontwikkeld. Nu kunnen mensen al hun energiezaken eenvoudig zelfs beheren. Maar Oxxio Contact afdeling staat altijd klaar om iedereen te helpen. U hoeft Oxxio telefoonnummer te bellen en uw vraag of opmerking zeer snel wordt beantwoorden door een van assistenten.
Uitzonderlijke prestaties van Oxxio Contact
In de afgelopen jaren heeft het bedrijf een krachtige strategie van digital middelen, zoals online spellen, smartphone applicatie en sociale media kanalen, voor haar klanten ontwikkeld.
- Oxxio is de eerste app-only energieleverancier in Nederland;
- In 2006 hebben de nieuwe klanten een jaar gratis stroom als welkomstcadeau gekregen;
- In 2008 hebben de klanten de facturen met slimme meters ontvangen.
- In 2015 wint Oxxio Dutch Interactive Awards met de eerste energie applicatie.
Hebt U vragen over groene stroom, energiekosten of iets anders? Twijfel niet en bel Oxxio telefoonnummer voor meer informatie
Iedereen kan makkelijk Oxxio klantenservice bellen. Toch het is mogelijk op de verschillende manieren contact met het energieleverancier op te nemen.
Oxxio klantenservice telefoonnummer en Oxxio klantenservice zijn te vinden op:
- Op het website www.oxxio.nl. Daar kunnen mensen alle informatie over het energie, groene stroom en gas, kosten en contract afsluiting bekijken.
- De metergegevens en overige vragen kunnen gesteld worden via Oxxio telefoon, Facebook Messenger, chat of direct via mobiele app.
- Ook het is mogelijk alle persoonlijke gegevens, meterstanden en contract details in het persoonlijke account bekijken.
Behalve Telefoonnummer Oxxio zijn er volgende kanalen voor Uw gebruik
Oxxio contact telefoon is 088-8955999. Het klantenservice afdeling is telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 18:00 uur.Telefoonnummer Oxxio is een betrouwbare en snelle manier om de klant te verbinden met de klantenservice afdeling van het bedrijf.
Ook kunnen de klanten een applicatie van het bedrijf gebruiken om alle vragen direct te regelen. Of via Messenger communiceren met een assistent. Deze optie is geldig op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.
E-mailadres | klantenservice@oxxio.nl |
Facebook pagina | www.facebook.com/oxxio |
Twitter pagina | twitter.com/oxxio |
YouTube kanaal | oxxio.tv |
Postadres |
Oxxio Nederland bv Postbus 100 3000 AC Rotterdam |
Vragen die u kunt stellen via Oxxio klantenservice of meteen Oxxio bellen
Via de klantenservice Oxxio krijgt mens de antwoorden op de volgende vragen:
- Hoe kan ik mij aanmelden bij het energieleverancier?
- Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
- Hoe kan ik een betalingsregeling aanvragen?
- Waar kan ik mijn contract bekijken?
- Hoe kan ik Oxxio bellen?
- Wat moet ik doen als ik mijn meterstanden wil doorgeven?
- Wat moet ik doen als mijn jaarnota klopt niet?
- Wat moet ik doen als ik mijn contract wil opzeggen?
- Hoe kan ik naar Oxxio overstappen?
Er zijn meer veelgestelde vragen op de website van contact Oxxio. Dus dat kunt U gemakkelijk doorlezen en de antwoorden vinden. De mobiele App is ook heel handig en makkelijk middel om alle energiezaken in een klik te regelen. De klanten hoeven alleen maar de app in hun smartphone te downloaden.
Oxxio Contact afdeling is niet te groot. Maar de medewerkers doen alles om de beste hulp en ondersteuning aan te bieden. Met behulp van Oxxio telefoonnummer het is mogelijk uw meterstanden doorgeven, persoonlijke informatie wijzigen of naar Oxxio overstappen.
Slecht – zeeeer slecht! Als zij op de klantenservice geld besparen willen – het leidt gewoon tot slechte service! En de klanten gaan weg!
Wil je een contact vinden/opnemen met Oxxio? Het is echt echt moeilijk!! U moet lang wachten – om naar de lange keuzemenu luisteren – of op een einde onvriendelijke medewerker krijgen. Ik vind deze situatie verschrikkelijk!
Ik had de gemakkelijke vraag – maar kon ik geen antwoord bij de klantenservice krijgen!
Op dit moment ik heb al drie kwartier naar k** muziek geluisterd! Na zeventien minuten had ik eindelijk een vriendelijke mevrouw aan de lijn gekregen – die mij door zou verbinden met haar collega. Terwijl ik – goede klantenservice – toch het keuzeMENU had doorlopen…
Nu luister ik al 30 minuten ( 3x per minuut, denk ik): wij respect hebben voor uw geduld! Mijn geduld! Dat is gedaan! … en u echt zo snel mogelijk iemand aan de lijn krijg. Mijn verhaal wordt vervolgd… Echt verschrikkelijk! Als ik de spoedig situatie heb, dan wat?! Geen support – geen ondersteuning! Geen respect!
Liever helemaal geen rapportcijfer twee keer! er nog wachten dan drie weken
over mijn verbruik kon ik nergens aflezen . Het is toch gemakkelijk om de
informatie te geven – Ik ben niet tevreden over de services can Oxxio en de klantenservice – die helpt niet! Het is echt schandalig!
Ik heb op een vrijdagochtend een contact met Oxxio gehad over mijn vraag over een betaling. Heel snel – zij zijn aan de beurt en ook was ik goed geholpen door de vriendelijke klantenservice. Mijn persoonsgegevens worden gedaan maar door een andere afdeling – op dat moment hun klantenservice was niet bereikbaar. De aardige dames medewerkers hebben een terugbelverzoek gedaan aan me zodat die afdeling mij terugbelt om alles verder af te handelen. Voor mij persoonlijk – was het tot nu een goede ervaring! Geel bedankt voor de hulp. IK BEN TEVREDEN!!!
Nu had ik de verschrikkelijke situe omdat ik vanaf 2014 geld van ze terug krijgen moet! Nu is 2017 en nog geen geld van Oxxio heb ik! Uren en uren met ze per telefonisch een contact opgenomen! Ik heb de berichten gestuurd! Zo veel tijd had ik aan een gesprek met Oxxio klantenservice – en er zijn nog steeds aan het uitzoeken. Ben ik teleurgesteld bij Oxxio! Echt waardeloos!
Als het in hun interest is, dan reageren ze echt snel.
Maar over je eugen problemen moet je alles zelf doen – zelf oplossen.
Waardeloze klantenservice voor de klanten! – ik had een probleem over mijn factuur. Zij willen geen hulp geven aan de klanten en ook maken de fouten – als een additionele opties voor je. Ik was erg boos. Ik heb zoveel vragen eigenlijk.
Zij hebben gezegd dat zij zou een contact opnemen – ik ga nu nog wachten. Maar dan ga ik uitstappen naar de andere energieleverancier! Ik betaal en ik wil een respect. Dat is niet zo moeilijk! Zij verdienen onder nul sterren. Slecht en schandalig!
Spijtig maar onmogelijk om te mailen over dag. Andere manieren te contacteren: telefoonkosten zijn te hoog en wachttijd is te lang . Klanten service – niet voor de klanten! Schandalig!
Ik heb geen woorden voor nu! Ik ben gewoon blij dat ik overgestapt ben naar de andere provider! Daar is beter en klantenservice werkt voor de klanten!
09-03-2018 heb ik gezegd dat ik ga verhuizen. Natuurlijk heb ik geen e-mail met de bevestiging gekregen of de opzegging wordt mij net verteld. Als ik nog de verhalen van de klanten hier lees dan ben ik benieuwd of ik ook één die echt niet tevreden met Oxxio …. Wordt vervolgd. Denk ik ….. Maar zij verdienen geen sterren met deze waardeloze klantenservice en zo onvriendelijke medewerkers aan de lijn!
Ik kan geen telefonisch contact krijgen met oxxio.
Iedere keer als ik bel kreeg alleen voicmeel en dat kost ieder minuut geld .
Slechte service dus wardeloos.
Contact alleen via app, mail of chat. Niet altijd even handig, soms moet je gewoon iemand kunnen spreken. Zeker als je wat ouder bent en een totaal onduidelijke jaarafrekening krijgt. Hele slechte service OXXIO.
Wie laat zijn klanten nou 15 minuten aan de lijn hangen a €0,90 per minuut.