Kiez de beste voor u via bol.com contact of naar bol.com bellen
Bekend raak met Bol.com contact
Via Bol.com contact kunt u bekend raken met dit bedrijf – met alle artikelen, producten, speciale opties, etc – u kunt naar Bol com bellen of andere manieren om contact te opnemen gebruiken. Bol.com werd opgericht in 1999. Het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG heeft bol.com maken. En nu werkt deze webwinkel in Nederland en België (bijna acht miljoen klanten samen). Ahold is de grootste webwinkel in Nederland (in 2012 werd Bol.com overgenomen door Ahold).
De verworvenheid van Bol.com.nl
Nu heeft Bol.com een sortering van bijna zestien miljoen produkten. Het hoofdkantoor is geplaatst in Utrecht. Met Bol contact kunt u verschillende artikelen te bestellen – heel diverse: van producten voor de make-up, gezondheid tot artikelen voor uw kindje en kleding en schoenen, van artikelen voor sport en vrije tijd tot artikelen voor uw kantoor, tuin, huis of school – bijna alles dat u wilt – kunt u hier vinden.
Naar Bol com bellen om meer verschillende informatie te krijgen
Heel veel mogelijkheden zijn bereikbaar met deze webwinkel – adverteren op de webpagina, kopen en verkopen, een cadeaukaart bestellen, ook kunt u de leverancier te worden, nog andere. In geval of vragen of als u de ondersteuning wil krijgen, kunt u teveel diverse manieren om te contacteren te gebruiken (Bol.com nummer, chat, blog, sociale media, email, andere).
- Eerst maak een account (persoonlijk of zakelijk: voor uw bedrijf één account – en zoveel gebruikers kunnen iets gebruiken als u wilt), via uw account zal u opties zien – alles dat is bereikbaar voor u, alle bestellingen, etc.
- Via Bol.com contact kunt u ook over garantie (garantiebewijs) en reparatie meer vragen te stellen en alles rijpelijk weten.
- In het geval de vacatures – kijk deze link banen.bol.com – daar kunt u nuttige informatie over vacatures, afdelingen, stages, diverse events, nieuws en nog meer.
- Als u zich geïnteresseerd zijn als een journalist, dan kunt u een contact opnemen via email – pr@bol.com of Bol com bellen +31 (0)88 712 4717.
- Als u Belgen bent en op zoek naar een baan ben, kijk maar ook op deze website: banen.bol.com/belgie.
Bol contact — vraag en krijg de antwoorden
In geval van twijfel kunt u uw vraag stellen via:
- Telefoonnummer Bol.com – 030 310 4999 – de bereikbaarheid is 24 uur / 7 dagen;
- Bol.com chat – de tijd van reactie is max twee minuten (tussen 7:00 en 23:00), ’s nachts – langer;
- U kunt ook via de blog teveel verschillende nieuws, verhalen, tips en etc te vinden (weblog.bol.com);
- Er is nog een optie bereikbaar voor u: u kunt omschrijven met dagelijks inspiratie, zakelijke informatie;
- Op sociale media kunt u ook de ondersteuning krijgen. Zoek Bol.com.nl via:
twitter.com/bol_com | |
Youtube | youtube.com/user/bolcom |
facebook.com/bolpuntcom | |
pinterest.com/bolpuntcom |
Nog informatie over cadeau – als u een geschenk voor iemand wil kopen, dan kunt u bol.com cadeaukaart (fysiek of digitaal) kiezen. Voor de snelle kaart, bell maar naar: +31 (0)88 71 24 192 of stuur email naar:business@bol.com Er is ook de optie – bedrijflogo of uw tekst te toevoegen op de kaart als u wilt.
U kunt ook een email-bericht schrijven op de website (maar eerste dan kies een onderwerp – de consultant zal de antwoord geven binnen 24 uur).
Welke vragen kunt u via telefoonnummer Bol.com stellen?
Als u nog vragen hebt, kunt u via de meestgestelde vragen ook de antwoorden te krijgen. Bijvoorbeeld:
- Wat kan ik via Bol.com contact kopen?
- Kan ik chatten over de opmerkingen op de webpagina?
- Hoe kan ik de cadeaukaart krijgen?
- Hoeveel cadeaukaarten mag ik gebruiken?
- Welke artikelen mag ik retourneren? En welke niet?
- Naar welke retouradres moet ik de artikelen sturen?
- Hoe lang moet ik de retour wachten?
- Wanneer kan ik de compensatie krijgen als ik niet tevreden ben?
- Welke bezorgopties zijn bereikbaar voor mijn bestelling?
- Wat is Bol.com contact klantenservice bereikbaarheid?
- Wanneer moet ik een bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
- Is er de optie om vandaag mijn bestelling te ontvangen?
- Wanneer kan ik naar Bol.com bellen?
- etc.
Ik wil melding maken van een vreemd gesprek met een bol.com fraude medewerker. Na mijn verhaal verteld te hebben over een misbruik van een account dat zg op mijn naam stond, krijg ik een reactie over dit gesprek via GGN. Mijn klacht zou zijn afgewezen door Bol.com. ??? Nu geef ik de geschiedenis aan bij de fraude afdeling bij de politie. Als ik probeer Bol.com te bellen, hoor ik niets, geen geluid of wat. Is dit normaal? Wat betekent dit alles? B.vdL.V