Bol Klantenservice helpt U veilig online winkelen. Bel Bol.com telefoonnummer op
Een inspirerend verhaal over klantenservice Bol.com
In 1999 werd het eerste online winkel in Nederland opgericht. Later werden de onderdelen in Duitsland, Zweden, Italië en China geopend. De titel Bol betekend een afkorting van Bertelsmann On-Line.In het begin waren er maar 26 medewerkers in het dienst. Het omzet van de eerste jaar was 10 miljoen euro.
Nederlandse winkel werd snel erg populair. Er was even een gesprek over een overname van Amazon. Maar blijkbaar het ging niet door. Bol klantenservice werd snel een van favoriete online winkels van Nederland. Ook belgische klanten kunnen online of met Bol.com telefoonnummer producten bestellen
Vanaf 2010 is het bedrijf gesetteld in Utrecht. In 2013 werd Bol.com door Ahold overgenomen. De prijs van overname was 350 miljoen euro.
Sinds het begin krijgt Bol.com het jaarlijks prijs “Beste webwinkel van Nederland”. En in 2014 werd het bedrijf tot “Beste webwinkel van Europa” genoemd.
Bel Bol.com telefoonnummer en krijg veel aanbiedingen van de beroemde webwinkel
Er zijn meer dan 300 000 producten van Bol.com in het dagelijks aanbod in 12 verschillende categorieën.Tevens biedt de winkel dagelijks kortingen en topdeals. Er is ook een Outlet met interessante voordelige prijzen.
Voor de leveringstijden kunnen de klanten bestelling laten bezorgen op de datum die het beste uitkomt. Dus U kunt online winkelen zonder zorgen. Voor alle vragen en opmerkingen kunnen mensen Bol.com klantenservice bellen en snel hulp krijgen.
Er zijn verschillende mogelijkheden met Bol klantenservice contact op te nemen
Zoals het werd gezegd de kanten kunnen op meerdere manieren contact met het bedrijf opnemen. De vragen kunnen online gesteld worden of direct naar een van de medewerkers van klantenservice afdeling.
Bol.com telefoon is te vinden op:
- De website van de winkel bol.com.
- De klantenservice pagina is beschikbaar op bol.com/klantenservice. Hier kunnen mensen meeste antwoorden op hun vragen vinden. Of hun eigen vraag stellen aan de virtuele assistent op.
- Tevens kunt U contact met klantenservice bol.com afdeling via live chat opnemen.
- De klanten kunnen inloggen op het persoonlijke account om alle transacties makkelijk te volgen, een betaling maken en bestelstatus van hun levering controleren.
De klanten kunnen Bol.com telefoon en de andere manieren gebruiken om makkelijk te winkelen
U kunt altijd met klantenservice afdeling contact opnemen voor alle vragen. Het is mogelijk online te doen of direct met een assistent persoonlijk spreken.
- Het contact Bol nummer is + 030 310 4999;
- Het klantenservice is bereikbaar 24 uur per dag, 7 dagen per week;
- Facebook pagina: facebook.com/bolpuntcom;
- Blog van de webwinkel: weblog.bol.com;
- Twitter pagina: twitter.com/bol_com;
- Pinterest pagina: pinterest.com/bolpuntcom;
- YouTube kanaal: youtube.com/user/bolcom.
De klantenservice afdeling staat dag en nacht klaar om klanten te ondersteunen, toch mocht U een klacht hebben, dan wilt de winkel natuurlijk oplossen. De klanten kunnen de klachten via klantenservice pagina indienen of schriftelijk versturen naar:
bol.com bv
t.a.v. Afdeling Klachten
Postbus 8080
3503 RB Utrecht
Nederland
Voor welke vragen kunnen de klanten bol.com klantenservice bellen?
De klanten kunnen altijd de assistenten van klantenservice voor de volgende vragen of opmerkingen benaderen:
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
- Wanneer krijg ik mijn bestelling?
- Hoe kan ik mijn rekening betalen?
- Mag ik mijn bestelling annuleren?
- Hoe kan ik een leverancier bij bol.com worden?
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Heb ik een garantie op mijn artikel?
- Hoelang de garantie geldig is?
- Wat moet ik doen als mijn artikel defect is?
- Enz.
Hoe werkt de garantie bij Bol.com?
Elk artikel die een klant bij Bol.com koopt heeft een fabrieksgarantie en een garantie van de webwinkel. De informatie over de fabrieksgarantie staat in de documentatie van het product. De garantie bol.com is uw aankoopbewijs of de factuur. Bewaar het goed, bijvoorbeeld in Uw persoonlijk account, zo kunt U het nooit kwijt raken.
Elk artikel heeft een verschillend levensduur. Daarom elke garantie verschilt per product. Bijvoorbeeld, een garantie op een wasmachine is langer dan op haardroger. De klanten moeten ook de rekening mee houden dat de fabrieksgarantie verschilt per producent. Dus het is geadviseerd om de documentatie goed door te lezen.
Welke betaalwijzen kunnen de klanten bij Bol.com gebruiken?
Tegenwoordig kunnen mensen snel en veilig online winkelen. Bij Bol.com hebben de klanten op verschillende betaalmogelijheden:
- Betalen met geld;
- Betalen met iDEAL;
- Betalen met Creditcard;
- Betalen met Air Miles;
- Betalen met Bol.com cadeaubon;
- Achteraf betalen.
Bovendien kunnen de klanten hun artikelen binnen 30 dagen retourneren. Op de retourvoorwaarden lijst staan de artikelen die de klanten niet kunnen terug sturen, bijvoorbeeld, cadeaubonnen en kaarten, software- abonnement, audio en video opnames, enz. Mocht U iets terug willen sturen, bel gerust bol.com telefoonnummer voor aanvullende informatie.
De team van Bol klantenservice werkt 24 uur per dag 7 dagen per week om snel en efficiënt ondersteuning aan de klanten aan te bieden.
Hallo, Jullie zouden de verkoper van FFP3 buster uit jullie winkel moeten gooien. Het blijkt een oplichter te zijn eerst verkocht hij deze kapjes voor de veel te hoge prijs van ruim €24,- ( normale prijs tussen €8,- en €12,- nu heeft dit bedrijf de prijs verhoogd naar €132,- en nu ziet het er naar uit dat hij probeert elders alles op te kopen de smeerlap. Ik hoop dat jullie je distantiëren van een dergelijk bedrijf. Want jullie naam gaat hiermee ook naar de knoppen. Mvg Harry
Stop de verkoop van Nazi-lectuur, anders krijgen jullie spijt
Beste Bol-medewerk(st)er,
Al een paar dagen kan ik geen E-boeken meer downloaden die ik in het verleden heb gekocht bij Bol.
Tot voor kort ging dat probleemloos.
Na een telefoontje afgelopen vrijdag begreep ik dat er problemen zijn met de toegankelijkheid van de site van de E-boekenleveranciers.
Er werd hard gewerkt aan een oplossing.
Ik krijg echter nog steeds de mededeling “NotAuthorised” nadat ik de downloadknop heb gebruikt.
Hoe lang gaat dit nog duren?
Geldt de storing alleen voor in het verleden gekochte boeken of krijg ik dit probleem ook als ik nu een nieuw boek aanschaf?
Vriendelijke groet,
Gerrit Reuvekamp
Goede middag ik ben half april een deurbel bij u besteld. Hij is kort daarna geleverd en geplaatst. Doch sinds vandaag doet hij het niet meer. De oude er weer op gezet en die doet he prima
Het betreft bestelling 1103150230 Byron 2204BN besteld op 15 april 2020. Hoe gaan we dit snel oplossen?
Vast mijn dank
Cor Bootsman
ik heb 2 dagen geleden parfum en bodylotion besteld n° 1125922211 .
de levering is gebeurd door nr1ParfumerieBE , maar ze hebben een fout product geleverd met zelfs in het pakket een bon op naam van iemand anders .
Ik kan bol .com enkel bereiken via chat , maar die begrijpen het probleem niet . ze vragen welk product ik retour stuur van mijn bestelling , maar niet die zij aangeven want ik heb een fout product ontvangen ??? dus dit fout product staat niet in hun automatisch antwoord ???? hoe los ik dit op ????