KPN telefoonnummer gebruiken om met KPN contact te contacteren
Kennis maken met KPN contact
Als u nog hulp hebben wil of aanraden over uw kies, dan kunt u via KPN contact de hulp van KPN telefoonnummer, veelgestelde vragen, sociale media, chat, forum, etc krijgen. In 1881 is KPN in Nederland opgericht en meer dan 135 jaar bieden zij voor de klanten – vijf miljoen klanten. Bij KPN help kunt u te veel waardevolle informatie te weten komen – bijvoorbeeld: waar kunt u abonnementen bekijken, internet en TV opties, de toestellen en Sim-kaarten, wat doen als u verhuizen/ verlengen wilt, het gebruik wanneer u op reis in het buitenland bent, over KPN Kleinzakelijk te lezen en nog meer.
Prestatie over KPN telefoonnummer, etc
U kunt zonder twijfel naar klantenservice KPN bellen om nog iets te vragen of aanraden – over uw bestellingen, uw storingen of de opmerkingen als u hebt. Er zijn verschillende manieren met KPN mobiel contact te contacteren. Ook kunt u deze onderneming te bereiken als u voor zakelijk of privé. U kunt ook over nog kortingen en bijzonder opties te vragen – combineren producten van KPN voor nog voordelen – Interactieve TV, vast bellen, één, twee of meer Mobiel abonnement, etc.
Naar KPN contact gratis nummer bellen, postadres vinden en nog
- Als u op zoek naar een job bent, dan kunt u de vacatures op jobs.kpn.com/vacatures bekijken – gebruik deze opties om steden en vacatures te kiezen;
- In het geval dat u een soort van schade hebt of uw toestel gestolen of verloren – bereik ook de klantenservice (telefoonnummer van KPN, chat, etc) voor de volgende instructies;
- Er is ook MijnKPN app – met deze app kunt u zelf over uw abonnementen regelen: actuel verbruik, facturen te zien, andere;
- Als u nog geen account hebt, kunt u aanmelden bij KPN om nog functies te hebben.
Wat is KPN mobiel contact?
U kunt over diverse manieren te contacteren bekijken voor de snele contact:
KPN contact gratis nummer is 08000105 of 1200 (vanaf uw KPN nummer) of +31612001200 (vanuit het buitenland) – bel naar deze KPN contact telefoon voor vragen over uw mobiel/ mobiel internet |
08000402 – dit nummer kunt u gebruiken voor nog informatie over Bellen, Interactieve TV, Digitenne, Internet |
Als u zakelijke klant bent, kunt u ook deze telefoon KPN gebruiken: 08000105 of 1200 (vanaf uw KPN nummer) of +31612001200 (vanuit het buitenland) of nog deze: 0800-0403 (voor een ZZP’er), die in het MKB: 0800-0410, 0800-1576 (voor de Grootzakelijke klant – moet u ook pincode gebruiken) |
Alle nummers zijn bereikbaar 7 dagen per week en 24 uur per dag, ook gratis |
Er is ook een mogelijkheid voor de klanten om het forum te bezoeken forum.kpn.com – daar kunt u nog populaire onderwerpen, beantwoorden te lezen |
Voor de snelste optie – gebruik de chat op KPN website |
Als u in Rotterdam woont/bent, kunt u deze bezoekadres gebruiken: KPN B.V. , Wilhelminakade 123, 3072 AP Rotterdam |
Zoek dit bedrijf op o Facebook: www.facebook.com/kpn o LinkendIn: www.linkedin.com/company/kpn o Twitter: twitter.com/kpn o YouTube: youtube.com/user/KPN |
Als u de postadres nodig hebt, gebruik: KPN B.V., Postbus 30000, 2500 GA Den Haag |
Veelgestelde vragen over telefoon KPN, abonnementen, storingen
In het geval u nog vragen over deze onderneming of de diensten hebt, kijk op de meestgestelde vragen en zoek daar uw antwoorden:
- Waar kan ik actuele storingen bekijken?
- Is er KPN winkel in mijn buurt?
- Kan ik chatten met de medewerker via KPN website?
- Ik wil een zakelijke klant zijn. Wat moet ik dan doen?
- Ik heb geen internetverbinding thuis – wat is een probleem?
- Wat kan ik in Mijn KPN vinden?
- Waar kan ik de status van mijn bestelling opvragen?
- Is er mogelijkheid via Facebook, Twitter KPN contact te volgen?
- Wat is KPN telefoonnummer?
- Ik krijg phishing e-mails. Hoe kan ik herkennen?
- Is er MijnKPN app? Hoe kan ik deze app downloaden? En andere vragen.
Ik heb televisie en radio bij mijn thuis – maar ik moet allen nog een keer invoeren en opnieuw zetten. Ik kan niet iets verstaan in de storing. Dus wil ik naar ziggo terugkomen. De KPN klantenservice en de internet storing van KPN zijn prul.
Ik gebruik KPN als mijn provider al 40 jaar en heb ik weinig klachten eigenlijk – ik ben twee keer van de provider veranderd – voor de zaak – naar vodafone. Had een probleem met de bereik – dis terug naar KPN, en dan ook ziggo (TV) – niet zo slecht maar niet altijd goed met de storing – dus opnieuw naar KPN. Niet alles met KPN goed, maar de helpdesk helpt. Zij oplossen korte tijd.
caroloverats@gmail.com
Geachte KPN medewerkers,
wij hebben een groot probleem, twee andere kamer bewoners en mezelf.
Ben afhankelijk van internet ,krijg post van ziekenhuis afspraken en zo nu of kreeg het via de mail.
Ja ik weet het klinkt ongelooflijk en verzonnen, maar ik zweer het is waar.
Sinds ik weigerde te stoppen met al mijn medicatie toen 27 pillen per dag ,daar mijn buurman Rens Puts zegt de artsen en specialisten zijn gestoord. Ze weten niet wat ze voorschrijven ,ik weet het veel beter, jij moet gewoon doen wat ik zeg.ook kan ik geen vet verdragen ,mijn cholestrol is zo hoog ,dat ik daar ook weer een pil voor kreeg.nee zegt Rens Puts jij moet elke dag minimaal een pakje roomboter aan vet eten.dus sind ik nee zei, ik dacht wij gewoon vrienden waren niets meer.hij is net zo oud als mijn zoon.31 ik ben 62 jaar.had met hem te doen kookte wel eens voor hem.maar door dat ik hen negeerde. Ja zeg nu zelf ,is zo iemand die jou wil dwingen te stoppen met al je medicatie ,wel normaal, nee dus. Heb nu 18 operaties gehad,krijg er nog een paar, alleen de Thyrax mocht ik nog nemen omdat die geheel verwijderd is. Toen kreeg ik geen post meer.ziekenhuis belde had toen 2 dagen terug moeten komen kleine operatie voor een byopsie. Wist ik niet hij had diw en andere brieven weggegooid.ook van trombose. Toen heeft hij mijn nieuwe fietstas eraf gerukt,daarna mijn nieuwe zadel en toen mijn voorband doorgesneden.helaas ik kan het niet bewijzen. Ik wil u een brief sturen dat u inzage krijgt in mijn medische files,zodat u weet ik het niet verzin. Nu heeft hij met zijn vriendje van beneden werkt ik restaurant van keuken bubbles en bites,die hebben het internet voor boven gestopt en de groene knop zo gezet dat wij hierboven geen www meer hebben.rens puts wel ,want die heeft een los kastje gekocht,via een telefoonkabel nu ww heeft.
Heb gisteren te horen gekregen dat ik iets fouts heb in de aders van de hersenen,ook onherstelbaar. Geloof het of niet ,juist door de enorme stress de intimidatie is het veel erger geworden dan nodig was.Daar over dat de stress het eger maakte ben ik nog niet overheen. Morgen krijg ik de uitslag ,heb pijn in mijn hele lijf ,kan niet meer lopen zonder krukken.zei tegen de arts als de pijn zo blijft mogen ze mijn benen amputeren.ik schrijf dit alles ,daar ik nu ook mijn eten niet via ww kan bestellen.normaal 7min lopen ,nu een half uur, met op terugweg +- 8 tot 12 x een pauze. Het rotste vindt ik als het extreem is ik loop te janken. Het is mijn pijn mijn ongemak,ja heb een hekel aan medelijden of dat men mij zielig vindt. Een ander hoeft dat niet te zien.de eigenaresse (vriendin van de kok) van het restaurant weigert de modem te resseten , ( ben hier bij KPN winkel geweest) daar zei men 5 of 10 min alles weer oke. Eigenarresse zegt ,ja ik doe het vanavond, de volgende dag zegt ze nee het kan niet, alles draait op die router en dan werkt er niets meer, ( sorry maar moet je al eigenaar van restaurant en kamerverhuur toch weten hoe een router werkt, of zie ik dat verkeerd?) Degene die over de kamerhuur gaat is op vakantie. Relatie met moeder van restaurant eigenaar de dochter .dus de moeder en kamerverhuurder gaan uit elkaar. Hij weigert de restaurant eigenaresse ,vrouw +- 30 jaar te bellen ,want ze willen geen contact meer met elkaar.Dat gaat mij of ons toch niets aan, maar wij nu ongeveer ‘n week zonder ww zijn de dupe. Ook ik slaap niet ,als 40 jaar slaap ik snachts niet, jawel eenmaal in de drie maanden kan ik drie tot vijf uur slapen dan kijk ik ‘ filmpje of doe kaart games op laptop. Enig idee hoelang een nacht duurt als je wakker blijft.? Of ik val om 7 of 8 uur een uurtje niet slapen maar doezel dan steeds weg.morgen moet ik 8.50 in ziekenhuis zijn. Nu mag ik niet doezelen,kan geen pijn stillers nemen,anders kom ik te laat.ja het zal allemaal raar en onwezenlijk klinken en zijn voor wie dit ook leest. Maar dit alles is mijn werkelijkheid.dit alles is mijn leven in de hel. Carolien.M.Fokkema Bakkerstraat 26a
6041JR Roermond 0613375754
Caroloverats@gmail.com dat betekent gewoon ik van tamme ratten hou.ze zijn liever en schooner,aanhankelijker dan men denkt.
AUB zeg mij alstublieft wat ik kan doen. Als ik weer ga vragen ,ben ik bang ze mij eruit zetten. In het begin waren het heel,heel andere mensen,ze hadden empatie begrip, lang voor de scheiding is dat veranderd. Ja ik heb aangegeven ,sorry als dat wordt door gegeven hang ik.of sta op straat.persoonlijk durf ik het wel maar niet hier op papier.vorige x ik op straat stond, ik had niets mogen zeggen dat een dealer een van de vrouwen geld afhandig maakte. Het hoofd eiste dat ik toen met die dealer ging oraten( zijn taak) ik zei nee ,u hoort dat te doen, en 5 dagen later stond ik op straat. Als je in de crisis opvang komt,al kan je aantonen dat het door derden komt, heb je niets meer te willen,je mag alleen nog vragen hoe hoog ,als men zegt spring.mijn excuus dat ik maar doorging, maar het geeft me wel een beetje opluchting.
Hoe kan ik op de goede en nette manier aangeven, dat de modem ressetten geen kwaad kan. Dit nu zonder ww en 1x in de 3 a4 weken kom ik buiten,soms 3 tot 5 dagen zonder melk en brood. Aub help mij en mijn buurman .
Vriendelijke groeten,
Carolien.M.Fokkema
Ik ben tevreden over alles. Ik krijg altijd de snelle hulp van de professionele medewerkers. Zij zijn vriendelijk en klantgerichten!
KPN is de afkorting van Kan Praktisch Nooit. Ik heb een klacht 5 weken geleden gestuurd, maar toch heb ik geen antwoord gekregen. Gebruik een chat via de website, dan kon bijna niet anders.
De medewerker heeft gezegd dat mijn probleem op te lossen is – zou wenselijker geweest zijn. Nu ben ik na 50 jaar op zoek naar een andere mobiele telefoon provider, ik genoeg gehad!!!!!
Ik had een probleem met Outlook. Dus heb ik naar KPN gebeld en Luuk van den Heiligenberg heeft geholpen met de oplossing. Hij is echt geduldig!
Ik heb een goede hulp gekregen. Ter plekke had ik de ondersteuning gekregen en alle antwoorden dat ik nodig had. Ik had een beetje paniek maar de jongen heeft alles uitgelegd. Aan het einde was ik rustig geworden.