Kruidvat Contact

TELEFOONNUMMER
0318 798 002
bel nu

Kruidvat Contact

Kruidvat contact te opnemen voor nog informatie via Kruidvat klantenservice

Maak kennis met Kruidvat klantenservice

Voor de nuttige informatie over uw online bestellingen, nieuws, winkeladres, foto service, garantie, etc – neem Kruidvat contact via Kruidvat klantenservice. Kruidvat is opgericht in 1975 en is een onderdeel van A.S. Watson Group. Het hoofdkantoor is in Renswoude, Nederlands. Het hoofdkantoor voor België staat in Antwerpen. Kruidvat winkels kunt u vinden in Nederland, Frankrijk en België.

Het overzicht van Kruidvat contact

Via Kruidvat kunt u veel verschillende diensten aanvragen en krijgen, ook kunt u naar dagaanbiedingen kijken, babyproducten (luiers, voeding, etc), tablets, andere elektronica bestellen, brillen, lenzen,spelletjes voor kinderen, cosmetica, etc kopen aan slimme prijzen en soms met kortingen, punten hebben en verzamelen, foto maken, etc.

De bereikbaarheid van Kruidvat telefoonnummer

U kunt telefoonnummer Kruidvat gebruiken – er zijn vier nummers voor verschillende vragen:

  • Als u over Kruidvat foto service wilt vragen – bel naar 0318 798 002 (op de werkdagen van 9 tot 21 uur, zaterdag en zondag is deze nummer bereikbaar van 10 tot 18 uur);
  • Van 9 tot 20 uur op de werkdag en zaterdag van 9 tot 18u uur zijn toegankelijk: Webshop Kruidvat.nl en Jouw extra voordeel – 0318 798 001 en Winkels Kruidvat – 0318 798 000;
  • Kruidvat Mobiel werkt voor u tussen 8-22 uur op de werkdagen en tussen 9-17 uur op zaterdag – contacteer via 0318 798 003.

Kruidvat foto service via social media. etc

Via social media Kruidvat te volgen – kunt u bij uw thuis ook. Altijd wees in contact met!

Let op: als u een vraag via social media wil stellen, dan moet u uw persoonlijke gegevens alleen in privébericht sturen – dat is veilig. Voor nog te weten over het verbruik van uw gegevens lees Privacy verklaring of vraag de medewerkers via Kruidvat telefoon.

Via de speciale zoeklijn kunt u de meest passende antwoord krijgen.

Hoe kunt u een contact bereiken met Kruidvat online?

Met de klantenservice Kruidvat kunt u een contact bereiken via diverse manieren. Pas op de openingsuren en kies die variant dat is het beste voor u:

  • In het geval dat u geen antwoord via FAQ vindt, kunt u een mailformulier invullen via de webpagina en versturen dit formulier naar Kruidvat;
  • Op de webpagina kunt u ook KIKI vinden – dat is een digitale assistent – u kunt met Kiki chatten om nog informatie over uw bestellingen te krijgen;
  • Als u voor de nieuwsbrief wil inschrijven – kunt u ook uw emailadres invullen en de nieuws, de tips en de kortingen aankondiging krijgen;
  • Via vraag, zoekterm of gewoon de keuze van een gewenst onderwerp – daar kunt u veelgestelde vragen en antwoorden lezen voor nog informatie;
  • Als u met de medewerker wil spreken en naar Kruidvat bellen, kies dan een onderwerp van uw vraag en bel naar één Kruidvat telefoonnummer van de vier nummers.

De meestgestelde vragen over Kruidvat telefoon en producten

Via andere varianten om Kruidvat online te bereiken kunt u op de verschillende vragen een antwoord krijgen – over de diensten, producten, de toegankelijkheid van deze winkel en andere. Hier kunt u sommige vragen bekijken maar vraag meer via contact Kruidvat:

  • Er is de winkelzoeker op de webpagina?
  • Waar kan ik de openingtijd van de winkels vinden?
  • Ik krijg valse acties op mijn email. Wat moet ik doen?
  • Hoe kan ik mijn online bestelling doen/ controleren/ veranderen?
  • Via welke social media kan ik Kruidvat contact volgen?
  • Hoe kan ik de kaart bij Kruidvat krijgen?
  • Heb ik de punten of de korting op de kaart? Waar kan ik deze informatie bekijken?
  • Is er de app van Kruidvat? Is deze app gratis? Hoe kan ik de app downloaden?
  • Als ik mijn emailadres (of wachtwoord) vergeet, wat moet ik verder doen? Kan Kruidvat klantenservice me helpen?
  • Hoe kan ik de artikelen retourneren?
  • Als ik de klacht/de opmerkingen heb, wat moet dan ik doen?
  • Ik heb een defect artikel in mijn bestelling gekregen. Hoe kan ik deze artikel omruilen?
  • Hoe lang heb ik de garantie voor elektronica/ brillen/ babyproducten/ etc ?

Er zijn de meestgestelde vragen die kunt u vinden en de antwoord krijgen in dit onderwerp dat u nodig hebt.

Informatie dienst