Nuon klantenservice

026 844 99 55
bel nu

Contact Nuon

Voor meer informatie – kunt u naar Nuon bellen en Nuon klantenservice bereiken

Kennis maken met Nuon klantenservice

U kunt zonder twijfel met Nuon klantenservice contact opnemen via de verschillende manieren zoals: social media (Facebook, Twitter, LinkedIn, etc), Mijn Nuon, chat bij Nuon, meest gestelde vragen op de website, naar Nuon bellen (in het spoedig geval en bij de gewone vragen), het postadres en het bezoekadres. Bij de support van Nuon krijgt u de ondersteuning van de medewerkers en andere opties.

Nuon is de energieleverancier in Nederland, die heeft ongeveer twee miljoen consumenten, organisaties en bedrijven. Met aardgas, elektriciteit en warmte werkt Nuon van 1994. De betekenis van Nuon is NU – van de NUtsbedrijf, O betekent Oost en N betekent Noord. Het hoofdkantoor van Nuon is geplaatst in Amsterdam, Nederlands.

Volgens het Intermediair Imago Onderzoek 2018 is Nuon de beste werkgever in de sector van energie.

De extra informatie: Nuon is Sinds 2001 trotse hoofdsponsor van het Nuon Solar Team (deze team bestaat uit zestien studenten van de Technische Universiteit Delft).

Bij Nuon Groene Topdeal krijgt u drie maanden gratis groene stroom én ook krijgt u een Nuon Parasol met zonnepaneel bij gas en stroom.

Hoe kunnen de klanten naar Nuon bellen?

Gebruik het gratis Nationaal storingsnummer gas en stroom: 0800 9009, als u ruikt u gaslucht of een stroomstoring hebt.

Als u de klant van Nuon bent, gebruik klantenservice voor consumenten:

  • U kunt bij Mijn Nuon gebruiken, als u de vragen hebt
  • Ook kunt u contact opnemen via Nuon klantenservice telefoonnummer 0900 0808 (lokaal tarief)
  • En vanuit het buitenland belt u: + 31 26 845 02 71 (normaal tarief)
  • U kunt ook chatten met de medewerkers.

Als u de contact met klantenservice zakelijk opnemen wilt:

  • U kunt naar Nuon klantenservice bellen: 026 844 99 55 (lokaal tarief) op maandag tot en met vrijdag van 08.00-17.00 uur
  • U kunt ook Nuon chat

Nuon helpt u graag op weg, in dit geval kunt u naar Nuon telefoon 088-3637991 bellen op werkdagen tussen 8:00 en 20:00 uur of e-mail sturen naar: emobility@nuon.com.

Er bestaan bij Nuon namelijk 3 soorten tarieven: het daltarief, enkeltarief en normaaltarief. Nachtstroom is bij storing Nuon het daltarief.

Bij de webpagina kunt u ook de feedback geven (algemene of specifieke feedback).

Nog extra informatie over Nuon telefoon en andere manieren te bereiken

Als u geïnteresseerd  bent in elektrische auto’s, kunt u meer informatie weten via Nuon klantenservice contact – sinds 2009 zorgt Nuon ook voor elektrisch rijden. Met de laadpunten en laadpas: u kunt voordelen van Nuon laadpalen vinden en ook als u wilt, thuis/ bij uw bedrijf/ in de buurt uw auto opladen.

Indien u de vragen over uw cv-ketel, isolatie, ventilatie hebt, dan kunt u naar 0800-2021 bellen.

Zonnepanelen: In het geval van vragen over aankoop, belt dan dan de partner van Nuon – Feenstra: 055-5393832. Bij de rest van vragen over zonnepanelen contacteer met: 088-3637995.

Correspondentieadres is Nuon, part of Vattenfall, Postbus 41920, 1009 DC Amsterdam, NL

Postadres van Nuon klantenservice contact: Postbus 40021, 6803 HA Arnhem

N.V. Nuon Energy is namelijk ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, nummer 33292246. Statutair gevestigd: Hoekenrode 8 1102 BR Amsterdam

Stadswarmte is milieuvriendelijk, veilig en makkelijk, dat is de oplossing dan losse cv-ketels op gas. In Nederland bestaat ook het principe van stadskoude ( vergelijkbaar met dat van stadswarmte). Als u geïnteresseerd  bent, kunt u meer over de stadswarmte projecten (Houthaven Amsterdam, Oostelijk Havengebied, warmtelevering in regio Leiden) lezen op de website of via de andere contacten.

De bereikbaarheid van contact Nuon

Het Nuon klantenservice gratis nummer (nationaal storingsnummer gas en stroom) is bereikbaar 24 uur per dag.

De beschikbaarheid van webcare team is tussen 8.00 en 21.00 uur alleen op werkdagen.

Het nationaal telefoonnummer (en ook vanuit het buitenland) voor de consumenten werkt van maandag tot (en met) vrijdag van 08.00-18.00 uur.

Bij Mijn Nuon kunt u zelf sommige onderwerpen regelen en uw meterstanden doorgeven.

Door samenwerkingen met de bedrijven Athlon, Volvo, Nissan en Renault heeft Nuon sommige aanbiedingen voor de klanten (bijvoorbeeld, Gratis Laad Check, een gratis Nissan laadpaal voor thuis – u kunt via 088 3637991 bellen of een terugbelafspraak maken). U kunt ook Slimme App downloaden (daar kunt u live/real-time informatie vinden).

Ook kunt u via vattenfall sites van Nuon group websites bezoeken in andere talen. Er zijn ook de nuttige informatie over het reinigen van uw mechanische ventilatie (bijvoorbeeld, als u last hebt van schimmel in uw kamers) en nog andere advies over ventilatiesysteem, over de isolatie van uw huis (de medewerkers van onze partner Takkenkamp kunnen u help), over de vloerisolatie, en over de isolatie van de dak (om nog ruimte creëren), spouwmuurisolatie.

Nuon contacten kunnen zijn voor bepaalde tijd en ook voor onbepaalde tijd. In Mijn Nuon kunt u precies weten.

Support via Nuon chat en social media

De social media zijn veel populair hedendaags – daar kunt u ook de support van contact Nuon ook krijgen. Via Facebook, Twitter, etc geven de medewerkers van Nuon ook de klantensupport, bij de profielen vindt u de laatse nieuws, innovaties, de ervaringen van andere klanten, etc. Gebruik de onderstaande links naar de accounts bij social media:

Als u de informatie van Nuon echt nuttig vindt, kunt u dan de artikelen van de verschillende onderwerpen delen via Twitter, LinkedIn, Facebook of Google+.

Ook bij Nuon is er meer informatie voor over energie uit zon, inzicht in energieprijs, waterkracht, kolen, windenergie, speciale projecten, elektrische auto’s, zonnepanelen, biomassa, Btw-identificatienummer, etc. Vraag maar ook over overstappen plan, als u wilt de klant worden.

Nuon heeft ook de spaarprogramma Nuon Blijven Loont voor de klanten: u kunt tot een voordeel van 25% krijgen – Hoe langer u de klant bent, hoe groter voordeel u hebt. De klanten kunnen ook sparen voor de kortingen, mooie cadeaus, andere met Nuon Exclusief. Gebruik dan bespaartips en het verbruik van Mijn Nuon app.

Voor de zakelijke klantenservice of aanmelden bij de eerst bezoek van de pagina kunt u ZZP & MKB (kleinverbruikaansluitingen) of grootzakelijk (grootverbruikaansluitingen) kiezen.

Veel gestelde vragen via Nuon klantenservice telefoonnummer

Als u de vragen hebt, aarzel niet – check de informatie over de diensten, kantoren en andere onderwerpen, op de website kunt u de nuttige informatie vinden en ook de antwoorden op meest gestelde vragen. Hieronder vindt u de voordelen van de vragen:

  1. What is het Nationaal Storingsnummer die ik kan gebruiken in de spoedige gevallen?
  2. Waar kan ik Btw-identificatienummer van Nuon vinden?
  3. Welke diensten kan ik nog krijgen (bestellen) van Nuon-groep?
  4. Hoe kan ik storing melden?
  5. Wat is een correspondentieadres van Nuon?
  6. Hoe kan ik met zakelijk klantenservice contacteren?
  7. Waar zijn er de energieadvies vinden?
  8. Wat moet ik doen als ik met spoed energie nodig hebt?
  9. Kan ik chatten met Nuon klantenservice? Wanneer zijn de medewerkers kunnen me helpen?
  10. Hoe kan ik direct inzicht in mijn energieprijs per maand en jaar krijgen?
  11. Kan ik bij Nuon groene stroom op uit wind, water en zon krijgen?
  12. Is er nachtstarief bij Nuon?
  13. Hoe kan ik naar Nuon bellen voor ondernemers?
  14. Ik wil opwekken van duurzame stroom via zonnepanelen, is dat mogelijk bij Nuon?

Informatie dienst