Naar Simpel bellen of contacteren met Simpel contact via de andere manieren
Raak bekend met Simpel contact
Over de verschillende onderwerpen die u geïnteresseerd bent, kunt u met Simpel contact bereiken: naar Simpel bellen (via het telefoon contact bij Simple), het contactformulier te invullen, email sturen, via sociale pagina contacteren of ook Mijn Simpel of Mijn Simpel app gebruiken.
Een Nederlandse aanbieder – Simpel – vroeger was een onderdeel van T-Mobile maar hedendaags is een onafhankelijk merk (sinds 2014). De onderneming bestaat circa tien jaar. Meer dan 600.000 klanten heeft Simple.
Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam, Nederlands.
De nuttige informatie over contact Simpel
Met Simpel klantenservice nummer te contacteren of andere manieren van de klantenservice te bereiken kunt u via:
- U kunt de reguliere post gebruiken: het postadres is postbus 76106, 1070 EC Amsterdam.
- Maar als u sneller het antwoord wil krijgen, dan is beter om het contactformulier te invullen op de webpagina van Simpel op de volgende webpagina: simpel.nl/contactformulier. Kies maar een categorie (onderwerp) en stel een vraag. De reactietijd is vijf dagen.
- Als is gemakkelijker voor u, kunt u ook via WhatsApp een contact opnemen. Voeg het nummer +31618431095 toe en krijg een antwoord binnen twee uur.
- U kunt zelf een antwoord opzoeken via veel gestelde vragen op de webpagina.
- Met de Mijn Simpel app kunt u ook de hulp krijgen, de facturen bekijken, instellingen beheren, uw bundels wijzigen, etc. Deze app is gratis – u kunt altijd online zijn en controle over uw kosten hebben.
Hoe kan ik naar Simpel bellen?
Als u geen antwoord hebt via de veel gestelde vragen, en nog de hulp nodig hebt, kunt u via Simpel telefoonnummer bereiken: Simpel klantenservice telefoon is 088 100 5757 (heeft een normaal tarief).
Krijg ook de hulp via Mijn Simple op de webpagina mijn.simpel.nl: daar kunt u meer meest gestelde vragen zien en over uw instellingen en facturen opkijken, ook facturen betalen en nog andere opties zijn beschikbaar daar voor u.
Een emailadres van Simpel: klantenservice@service.simpel.nl.
Als u op zoek naar een job bent, bezoek maar deze link om meer over de vacatures te weten: simpel.nl/werken-bij-simpel.
Wat is de bereikbaarheid van Simpel telefoonnummer?
Als u nodig hebt, moet u nog opletten voor de toegankelijkheid van de verschillende varianten van de klantenservice bij Simpel:
- WhatsApp nummer is bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 op werkdagen, ook op zaterdag – tussen 10.00 en 17.00 uur.
- Simpel telefoon is toegankelijk op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 uur, en ook op zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur.
- Webcare-team bij Facebook en Twitter beantwoord ook van 9.00 tot 21.00 uur op werkdagen, en van 10.00 uur tot 17.00 uur op zaterdag.
U kunt ook de ondersteuning krijgen via sociaal media: Facebook pagina kunt u vinden: facebook.com/simpelsimonly, en ook Twitter: twitter.com/simpel_nl. Zij hebben de medewerkers van Webcare-team. De reactietijd is binnen 2 uur.
De meest gestelde vragen via Simpel telefoon, website, etc
Via de verschillende varianten van contact Simpel kunt u de vragen stellen aan de medewerkers – maar eerst kijk maar op de website – er zijn daar de dienstige informatie bijna op alle vragen dat u hebt. U kunt vinden de veel gestelde vragen en antwoorden zoals:
- Hoe kan ik de Mijn Simpel app downloaden?
- Is het mogelijk om via mijn Simpel klantenservice betalen?
- Hoe kan ik mijn contract verlengen? Of dat is automatisch?
- Kan ik mijn voicemail uit het buitenland beluisteren? Wat kost het?
- Hoe kan ik mijn voicemail aanzetten of uitzetten?
- Waar kan ik de status van mijn nummerbehoud opkijken en mijn simkaar activeren?
- Kan ik de advies van de medewerkers krijgen over een type van simkaart?
- Kan ik Simpel op vakantie gebruiken? Kan ik dan Simpel contact bereiken?
- Mag ik mijn buindels verlagen of verhogen na de factuurperiode?
- Kan ik tarieven buitenland en tarieven abonnementen (nieuwe en oude) bekijken?
- Hoe kan ik naar Simpel bellen?
En nog andere vragen kunt u vinden bij de klantenservice.
Ik ben mijn gegevens van mijn Simpel login kwijt en kan daardoor niet inloggen bij Mijn Simpel. Tevens weet ik niet exact met welk mobielnr. ik bij Mijn Simpel geregistreerd sta.