T-Mobile Contact biedt mobiele diensten aan. Even telefoonnummer T-mobile bellen
T-mobile customer service staat altijd klaar om hun klanten te ondersteunen
T-mobile is een onderdeel van het bedrijf Deutsche Telekom uit Duitsland. In 2007 heeft Duits concern een Nederlandse telecommunicatie merk Orange Nederland overgenomen. De nieuwe provider is een van de grootste in het land geworden. In 2008 is Orange verdwenen en T-mobile is opgericht. Sindsdien is T-mobile contact is een van de grootste spelers op telecommunicatie market.
In 2017 hebben T-mobile Nederland en Tele2 Nederland de fusie aangekondigd. Hoeveel het is nog niet afgerond. Tot nu toe blijven de klanten heel tevreden met telefoonnummer T-mobile ondersteuning afdeling.
Behalve mobiele diensten biedt T-mobile goedkoop Internet, interactieve TV en vaste telefonie aan haar klanten. Tevens kunnen de abonnees de nieuwe mobiele telefoons van het bedrijf met een scherpe korting krijgen.
Prestaties van T-mobile klantenservice telefoonnummer
T-mobile is een leider in de telecommunicaties sfeer. In de afgelopen tijd heeft het bedrijf indrukwekkende resultaten laten zien:
- Er zijn 3, 7 miljoen mobiele klanten;
- Er zijn 121 mobiele winkels geopend;
- Het jaaromzet in 2016 was 1, 4 miljard euro;
- Het totaal aantal medewerkers is 1386;
- T-mobile biedt het snelste mobiele netwerk van Nederland.
Er zijn verschillende opties om een T-mobile contact op te nemen
De mensen kunnen altijd contact met het bedrijf op meerdere manieren opnemen. Bijvoorbeeld via een website, T-mobile klantenservice telefoonnummer,e-mail of T-mobile live chat. Dat geeft een vitale combinatie van een persoonlijke contact en snelle ondersteuning en afwikkeling van ee vraag of een probleem van de klant. Wilt de klant persoonlijk met iemand spreken dat kan ook, gewoon T-mobile contact bellen.
T-mobile customer service en telefoonnummer T-mobile zijn beschikbaar op
De klanten kunnen altijd een contact met klantenservice afdeling van het concern opnemen. Het is mogelijk op de verschillende manieren doen. Het snelste en makkelijkste optie is via internet of telefoon.
- De website www.t-mobile.nl is gemaakt speciaal voor de klanten om makkelijk T-mobile phones en andere gegevens te vinden.
- De veelgestelde vragen kunt U op www.t-mobile.nl/service Het helpt U om de antwoorden op meeste vragen te krijgen voordat u contact opneemt met de klantenservice afdeling.
- Tevens kunt U inloggen op het persoonlijke account My T-Mobile. U krijg een toegang tot Uw gegevens, facturen, PUK-code en andere informatie.
De klanten kunnen telefoonnummer T-mobile klantenservice de verschillende kanalen gebruiken
Met behulp van een medewerker van de klantenservice afdeling kunnen er veel vragen snel opgelost worden.
- Het T-mobile telefoon voor de klanten is + 06-2400-1200
- Als U geen klant bent gebruik dan het alternatieve nummer T-mobile: 0800-7123
- Het klantenservice is beschikbaar van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en op zaterdag van 9 tot 17.30 uur.
- Facebook pagina www.facebook.com/tmobilenl
- Twitter pagina twitter.com/tmobile_webcare
- Forum pagina forum.t-mobile.nl/
- Mocht U een vraag over T-mobile thuis telefoonnummer hebben, dat kunt U op www.t-mobile.nl/thuis website vinden.
Via T-mobile telefoon krijgen de abonnees vriendelijk en snel ondersteuning op de volgende onderwerpen:
Ten eerste kunnen de klanten de veelgestelde vragen op de website even doorlezen. Geen antwoord gevonden? Dan even bellen naar de bovengenoemde nummers van het bedrijf.
- Hoe word ik een abonnee?
- Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
- Wat is mijn beltarief?
- Hoe kan ik mijn abonnement annuleren?
- Hoe kan ik vanuit buitenland bellen?
- Hoe kan ik mijn factuur online betalen?
- Enz.
Tegenwoordig kunnen de klanten met behulp van Google Play Account een applicatie gebruiken om de facturen snel en veilig te betalen.
T-mobile denkt ook aan de zakelijke klanten. Daarom biedt het provider een interessante pakket met telefonie diensten voor de ondernemers. Als een afnemer kunt U rekenen op een uitgebreide service en ondersteuning van T-mobile customer service
T-mobile contact afdeling is makkelijk te bereiken en via telefonisch gesprek krijgt mens al snel en behulpzame assistent aan de lijn. Dus hebt U vragen of opmerkingen over uw abonnement, een factuur of andere diensten van het bedrijf, bel gewoon telefoonnummer T-mobile en regel Uw zaken snel en makkelijk.
Ik krijg altijd een sms bericht – maar geen medewerker! Waarom is zo??? Wat is een slechte communicatie met T-mobile. Ik ben echt niet tevreden van de waardeloze klantenservice! Zij werken niet voor de klanten!
Zij verdienen alleen één ster! Niet meer! Het is verschrikkelijk!
Het is gewoon niet mogelijk om mijn probleem op te lossen. Nergens!
Niet per mail – niet telefonisch! Niet bereikbaar!
Altijd had ik de probleem met de lijn. De sms berichten op het eind.
Nu ben ik bedacht – ik wil dit contract opzeggen – en ik ga zo snel als MOGELIJK doen! Gedaan met T-mobile.
Ik vind de klantenservice slecht en waardeloos – geen hulp heb ik gekregen! En ik wil niet meer verdergaan.
Echt waardeloos!! Ik kan geen contact opnemen als ik belt! Ik denk dat KPN veeeel beter is!? KPN is 24 uur per dag 7 dagen per week toegankelijk!
De helpdesk helpt eigenlijk niet! Ik wil mijn abonnement opzeggen. Ik ga tele 2 gebruiken! Zij zijn honderd keer beter
Ik vind dat niet leuk maar – altijd een email schrijven en sturen! Waarom kan ik niet via het telefoonnummer de support krijgen?
Ik heb een probleem maar nergens kan ik een telefoonnummer vinden om mijn probleem te oplossen. Iemand kan me helpen. Het is zwak. Slecht. Ik denk over te stoppen met T-mobile – en beginnen met een andere provider. Ik wil een normale hulp krijgen wanneer ik nodig heb.
Vriendelijke groeten, mensen!
De klantenservice is echt slecht en waardeloos! Je kunt niemand aan de bel krijgen ….
Ik kan niet geloven dat ik eigenlijk met een medewerker kan spreken.
Ik heb nog geen klachten! Ik ben tevreden van de klantenservice en de diensten in totaal.
Slecht! Klantenservice niet voor klanten! Aan de lijn is er niemand die kunt helpen. Op het eind heb je een sms bericht. Gedaan!
Het is niet mogelijk via telefoon contact te contacteren. Zij hebben 0900 nummers – waar u moet 10 en 15 eurocent per minuut betalen en er is een antwoordapparaat met honderden keuze menu’s – niet zo gemakkelijk! Dus eindelijk heb je nog je probleem – niet opgelost!