Zara Nederland biedt modieuze kledingstukken. Zara klantenservice helpt u graag
Zara Nederland biedt een breed assortiment modieuze kleding voor elke smaak aan
Iedereen kent de beroemde kledingketen Zara. Het was in 1975 in Spanje opgericht door Amancio Ortega. In jaren 60 begon hij zijn eerste atelier. In 1975 heeft Ortega zijn eerste winkel onder de naam Zara geopend. Wat echt uitzonderlijk is hoe Zara uitgegroeid van eenmanszaak tot een van de grootste en beroemdste modebedrijven ter wereld.
De strategie van Zara is zogenaamd fast-fashion concept. Dat betekent dat Zara brengt alleen modieuze kledingstukken in de winkels. De collecties veranderen heel snel. Per jaar maakt Zara meer dan 16.000 nieuwe designs.
De eerste winkel van Zara buiten Spanje werd in 1980 in Portugal geopend. In 1989 is de eerste winkel in de Verenigde Staten geopend. Sindsdien zijn er meer dan 2000 winkels in 89 landen ter wereld. Zara Nederland is in 1999 geopend. Zara hoofdkantoor in Nederland is in Amsterdam gesetteld.
Tevens is Zara online winkel bestaat. Zo kunnen mensen gemakkelijk en eenvoudig modieuze kleding kopen. Voor alle vragen of suggesties is er mogelijk Zara klantenservice benaderen.
Hoe kan Zara klantenservice de kopers helpen?
In Zara winkels kunnen klanten altijd nieuwe kledingstukken vinden, maar deze zijn beperkt verkrijgbaar. Er is een gevoel van prikkelende exclusiviteit, omdat slechts een paar items worden getoond. Een klant denkt: “Dit groene shirt past bij mij en er staat er een op het rek.” Als ik het nu niet koop, verlies ik mijn kans.”
Een dergelijk retailconcept hangt af van het regelmatig creëren en snel aanvullen van kleine partijen nieuwe goederen. Sommige stukken lijken op de nieuwste couture-creaties. Maar Zara verslaat de high-fashion huizen vaak op de markt en biedt bijna dezelfde producten, gemaakt met goedkopere stof, tegen veel lagere prijzen. Aangezien de meeste kledingstukken in vijf tot zes kleuren en vijf tot zeven maten worden geleverd, heeft het systeem van Zara gemiddeld elk jaar te maken met iets van 300.000 nieuwe stock-keeping units.
Daarom is heel belangrijk dat de klanten kunnen vakkundig en snel ondersteuning en hulp krijgen. Klantenservice van Zara is altijd bereikbaar om de benodigde advies geven of de vragen beantwoorden.
Hoe kunnen kopers met Zara contact opnemen en wat zijn de openingstijden van Zara?
Er zijn vele verschillende opties met het kledingconcern contact opnemen. Er is een webwinkel ontwikkeld. Zo kunnen de kopers eenvoudig en makkelijk thuis winkelen. In de winkel is er een grote keuze van dames, heren en kinderen kleding. Voor alle vragen, opmerkingen en suggesties is er mogelijk contact met helpdesk van Zara opnemen.
Zara telefoonnummer is: 0800 020 16 58.
De openingstijden van Zara zijn: van Maandag tot met Vrijdag van 8:30 tot 19:30. Op Zaterdag is helpdesk van 10:00 tot 16:00 uur geopend.
- Website: www.zara.com/nl
- Facebook: www.facebook.com/Zara
- Twitter pagina: twitter.com/Zara
- YouTube: www.youtube.com/user/zara
- Instagram: www.instagram.com/zara
- Ook kunnen klanten een e-mail opsturen: contact.nl@zara.com.
Voor een schriftelijke communicatie is het mogelijk een brief sturen:
Nieuwezijds Voorburgwal, 305
1012 RM AMSTERDAM
Welke vragen kunnen met klantenservice van Zara besproken worden?
De klanten kunnen altijd hun vragen en opmerkingen met Zara klantenservice afdeling bespreken. Ten eerste, het is mogelijk gewoon Zara bellen. Ook kunnen klanten met een medewerker via live chat spreken. Chat optie is op de pagina Contact geplaatst. zara.com/nl/nl/contact.
Tevens kunnen kopers de meest gestelde vragen zelf op de pagina Buying Guide zara.com/nl/nl/buying-guide doorlezen.
- Hoe kan kleding van Zara online kopen?
- Ik heb een item gekozen, mag ik doorgaan met winkelen?
- Hoe krijg ik de bevestiging van mijn bestelling?
- Wat zijn de verzendmogelijkheden?
- Wat zijn de openingstijden van Zara?
- Hoe maak ik een betaling?
- Zijn de prijzen online gelijk aan de prijzen in een winkel?
- Hoe kan mijn bestelling annuleren?
- Met welke systeem mag ik betalen?
- Wat is Zara retour policy?
- Hoe kan ik in mijn account inloggen?
- Enz
Er zijn veel vragen en antwoorden staan op de website van Zara.
Wat is een persoonlijk account van Zara?
Met een persoonlijk account kunnen mensen makkelijk en veilig winkelen en online betalen. Tevens is er mogelijk alle uitgaves en bevestigen online lezen en controleren. Indien u nog geen rekening van Zara hebt, moet u eerst een aanmaken.
- Ten eerste moet u uw e-mail doorgeven;
- Een wachtwoord aanmaken en herhalen;
- Uw contactgegevens invullen;
- Kiezen optie ‘Registreren”.
Wat zijn de betaalmethoden van Zara online?
Er zijn meerdere verschillende betaalmogelijkheden die online winkel biedt aan de kopers aan. Tegenwoordig betalen online is heel makkelijk en snel. De transacties gebeuren onmiddellijk. Toch iedereen wenst extra veiligheid en zekerheid. Dit is mogelijk dankzij veilig banking betaalsystemen.
De klanten kunnen volgende betaalmethodes gebruiken:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- American Express
- iDeal
- PayPal
Het is ook mogelijk achteraf betalen, na het ontvangst van uw bestelling.
Zara Amsterdam breidt zich fors uit
Beroemde spaans kleding concern blijft zich fors ontwikkelen en uitbreiden. Het gaat ook om de nederlandse winkels. In 2001 werd de eerste Zara winkel geopend. Het werd meteen razend populair met jongere fashionable mensen. In 2015 werd er tweede flagshipstore Zara Amsterdam geopend. Het nieuw concept van filiaal is gebaseerd op vier ideeën: helderheid, schoonheid, functionaliteit en duurzaamheid. De kleuren van winkel zijn schoon en helder, heel neutraal en eenvoudig. Het is heel prettig in zo’n ruimte te shoppen. De beide Amsterdamse winkels zijn de grootste Zara-winkels in Nederland.
Steun van Zara concern aan de werelds gemeenschap
Zoals vele andere beroemde en succesvolle bedrijven zet Zara zich in voor vele maatschappelijke projecten. De sociale initiatieven van Zara zijn gericht op de opleiding van jongeren, gezondheid en welzijn en algemeen humanitaire ondersteuning. In 2016 heeft het bedrijf meer dan 40 miljoen euro geïnvesteerd in de verschillende sociale programma’s en projecten.
Tevens helpt Zara ook de levensduur van kledingstukken te verlengen. Dat betekent dat mensen kunnen oude kleding verzamelen en als tweedehandskleding even doneren. Ophaalservice van Zara verzamelt oude kledingstukken voor de tweedehandswinkels. Zo kunt u makkelijke uw oude kleiding een nieuwe leven geven.
De winkels en service centers van Zara gebruiken de energie die komt uit hernieuwbare energiebronnen. Zo wordt het vriendelijke energieverbruik voor de milieu. Op die manier wordt Zara merk wel eco-efficiënt. Voor meer informatie hierover kunt U altijd met Zara contact opnemen.
Vanaf jaren 70 biedt Zara modieuze en toch niet dure kleding aan de bevolking. Zara klantenservice is beschikbaar om kopers online en offline te ondersteunen. de geschiedenis van het bedrijf bewijst dat de kleding modieus maar niet te duur kan zijn. Dus iedereen mag genieten van mooi kledingstukken. Daarom blijft Zara Nederland een van de grootste en meest populaire winkels in het land.